היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ברק בכר: "הליגה זאת המטרה, הגביע זה הבונוס"

נחזור להתחלה פתיחת עונה מגומגמת ולא טובה שלכם, ולאחר מכן בא השינוי, לזכות מה אתה זוקף את נקודת המפנה?

נקודת המפנה של העונה הייתה נגד בני יהודה, בשבת שלפני דחו את המשחק בגלל שהייתה מתיחות בדרום אם אני לא טועה, באימון של שבת רוצ'ט נפצע, במשחק עצמו נפצע תמיר כחלון והיינו בפיגור אחת אפס מול בני יהודה ואז המשחק התהפך וניצחנו, לפני זה נראינו רע מאד שבוע קודם עוד הפסדנו לעכו זאת הייתה נקודת שפל, ברגע שניצחנו את בני יהודה ואז את מכבי חיפה עם סגל חזר מאד ועם המון שחקנים צעירים התחלנו בדרך אחרת ומאז התקדמנו".

התקציב הוא לא תקציב עצום, בכל זאת אתם מקום שלישי מרחק נגיעה מאירופה וחצי גמר גביע המדינה מה הסוד?

"אני חושב שרואים את זה על המגרש, הביחד של השחקנים זה באמת אמיתי החברות שלהם מחוץ למגרש משליכה למגרש עצמו, ברגעים קשים ובדקות פחות טובות אחד מרים את השני, יש מסגרת של קבוצה יכול להיות שבמקומות אחרים יש כישרונות יותר גדולים, אבל היתרון שלנו זה הביחד".

בכל שבוע כמעט נפצע לך שחקן אחר משמעותי ולתקופה ארוכה, שתף אותנו מה עובר לך בראש לאחר כל פציעה?

"זה עושה לי את העבודה יותר קלה אין מה להתבלט לגבי ההרכב מי שיש משחק (צוחק) זה מצליח, עכשיו ברצינות מה שקורה השנה לא זכור לי בכדורגל גם כשחקן, גם כמאמן, אני לא זוכר דבר כזה אבל גם בתקופות כאלה כשהולך יותר קשה השחקנים שנכנסים נותנים מעצמם הרבה יותר ומודעים למצב, זה רק מחזק אותנו ההצלחה למרות כל הקשיים רק גורם לנו להתחשל יותר, זה מראה את העוצמה שיש לנו השנה זאת".

בעונה הקודמת הייתם במצב מאד דומה ואיבדתם הכל ולבסוף לא הגעתם לאירופה יש חששות שהתסריט הזה יחזור על עצמו, יש תובנות מהגמר האחרון?

"לא חששות, כמו שאמרת תובנות במצב של שנה שעברה יכול להיות שהייתי שומר שחקנים לחצי גמר בניגוד למה שעשיתי נגד מכבי תל אביב, עבדנו כל כך קשה בליגה שזאת המטרה, הגביע זה בונוס, אנחנו מפיקים לקחים משנה שעברה, מבחינתי המשחק מול באר שבע בליגה לא פחות חשוב מהגביע ניצחון יעניק לנו את הביטחון של המקום השלישי..

כולם מרגישים שאתה וקריית שמונה זה כמו כפפה ליד למרות שאיזי נחשב לבוס שלא קל להתמודד מולו לפעמים בכלל, איך היחסים שלך איתו ומולו?

"איזי זה איזי לטוב ולרע יש תקופות שפחות מסתדרים יש תקופות שיותר, אבל בסה"כ אני מאחל לכולם בוס כזה שמשקיע כסף וזמן, איזי מאד מעורב בקבוצה ועוזר לי מאד יש לו טביעת עין טובה לשחקנים ואני מתייעץ איתו כשיש לי התבלטויות לפעמים אני לוקח את העצות לפעמים לא אבל השילוב בינינו זה הסוד של ההצלחה".

עד כה מאיזה משחק היית הכי מרוצה מהיכולת שלכם בעונה הסדירה?

"היו הרבה משחקים טובים, קשה לי לבחור משחק אחד אני חושב שבאר שבע בחוץ, אם אני לא טועה אנחנו היחידים שניצחנו בווסרמיל, גם הניצחון על מכבי חיפה זכור לי, היינו עם הרכב חסר והם באו בתקופה טובה וניצחנו כנגד כל הסיכויים, כמו שאמרתי זה גרם לשינוי גדול בעונה הזאת וכמובן הניצחון בבית על מכבי ת"א שהוא היה אחד הניצחונות הגדולים של המועדון בכלל"

מה עובר בראש לקראת החצי גמר?

"לא עובר בראש, המחשבות נתונות לליגה, אני לא חושב על הגביע יותר מעניין אותי הליגה, אני מתכוון לעלות בהרכב הכי חזק שלי"

לא מעט אנשי תקשורת וספורט הכתירו אותך כבר למאמן העונה? איך ההרגשה לעשות עונה כזאת ומה השאיפות לעתיד?

"אין ספק שאנחנו עושים עונה טובה ויש הרגשה טובה, אבל אני מציע לחכות עם הסיכומים, אם חלילה יהיו כמה משחקים לא טובים כבר יקטלו אותנו, אין ספק שכיף לשמוע פרגונים ומחמאות אבל נחכה עם הסיכומים, כדורגל זה נזיל יום אחד אתה על גג העולם ויום אחד מורידים אותך הכי למטה שאפשר".

איך אתה מסביר את העובדה שלא מעט שחקנים שיוצאים מקריית שמונה לא מצליחים בקבוצות אחרות, בפרט מקרה וויאם עמאשה?

"וויאם עמאשה הצליח בשנה הראשונה בחיפה, גם בדש מצליח יפה, דן אייבנדיר מצליח וגם איתן טיבי, לא צריך להכליל כל שחקן זה מאד אישי שלו, אבל לשחק במכבי ת"א או מכבי חיפה זה לא כמו בקרית שמונה מבחינת הלחץ שהם נתונים בו, קריית שמונה זה משהו אחר יש פה מעטפת וחום שקשה למצוא אותם במקומות אחרים, זה כמו גוזל שעוזב את הקן. אנחנו משתדלים להמשיך את מה שאנחנו בונים בחממה הזאת ואני כן מאחל לשחקנים כן להצליח ולהתקדם ואין לי בעיה ששחקנים שלנו מבוקשים זה רק אומר שאנחנו עושים עבודה טובה".

כמה קשה לך המרחק מחולון מהאישה מהילדים מהבית?

"קשה מאד הילדים עדיין קטנים ואני לא רואה אותם הרבה, בקושי מחצית מהשבוע זה משהו שכבר כמה שנים ככה אז זה חלק מהחיים. כמה שזה לא קל זה חלק מהעבודה ואני לא יכול להתלונן על מקום העבודה שלי, הרבה היו מוכנים להתחלף איתי כמו בכל דבר יש יתרונות ויש חסרונות".

איזה אמונה תפלה יש לך לפני משחק אם בכלל?

"משתדל לעשות את אותם דברים שאני עושה אחרי ניצחונות"

כמה פעמים אתה רואה כל משחק של הקבוצה?

"בד"כ פעמיים אבל זה לוקח הרבה שעות כי אני עוצר ומנתח את המשחק, פעם ראשונה אני צופה בהסתכלות כללית ופעם השנייה עושה ניתוחים".

קבוצה שאתה אוהד בעולם?

"אין לי קבוצה מיוחדת, אני אוהב כדורגל טוב. שנה שעברה זאת הייתה באיירן פעם זה היה ברצלונה ובעבר הייתי אוהד ליברפול"

ברסה או ריאל מדריד?

"ברסה, ריאל, באיירן, לא נעול על קבוצה אוהב לראות את מי שמשחקת טוב"

מסי או רונאלדו?

"מסי. גם בגלל האישיות".

ספורט אהוב חוץ מכדורגל?

"טניס"

איפה אתה חוגג את ליל הסדר?

 

"בבית עם המשפחה של אשתי"

אולי יעניין אותך

Bottom ad