היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בר מצווה אמיתי

השבוע ציינו 50 התלמידים, עולים חדשים שהגיעו לפני מספר חודשים ותלמידים וותיקים, המלווים בהורים ומורים, עמוסים במיטב המגדנות, דגלי ישראל תופים ושופרות את יום הבר מצווה בעליה לירושלים.

התלמידים וההורים צעדו בתהלוכה בשירה אדירה, תפילה חגיגית בכותל, סיורים בעיר העתיקה, ברכת הרב שלמה אבינר וסעודה חגיגית מלווה בריקודים ע"י הפייטן דוד מנחם ובנוכחות ראש המועצה שמעון סויסה שטרח לבוא ולהיות עם בני המצווה. בסיום היום חתמה הקבוצה בתפילה בקבר רחל אימנו.

שירת הערגה של העולה החדש בתפילה מעומק הלב על הגשמת החלום, הגשימה את דברי רבי יהושע: "ירושלים הבנויה כעיר שחוברה לה יחדיו, עיר שהיא עושה כל ישראל לחברים".

החיבור בבית החינוך אמית חצור נעשה לא רק בחיבור גיאוגרפי או מיסטי אלא חיבור אנושי בכל יום ויום בעבודה עם התלמידים החל מהמעשה הקטן והיום יומי. הממרה "כל ישראל חברים" מקבלת משמעות מיוחדת לקרית החינוך בחצור, הכוללת הורים, תלמידים וצוות חינוכי, שזכו לראות באחדותה של "ירושלים הבנויה כעיר שחוברה לה יחדו" דרך חגיגת בר המצווה. ברי ה-מווצה והוריהם מוסרים ישר כח במיוחד לאהובה צ'ווה שבמסירות אין קץ פעלה להצלחת היום וכן לרחל עזרן מקרן מורשה שגייסה את המשאבים והתורמים ולכל מי שעזר להפקת יום נפלא ומרומם זה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad