היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גן דרור גן אור

הכתבה שפורסמה בעיתון "חדשות הגליל", הועלתה לאתר העיתון באינטרנט ונצפתה על ידי רבים ברחבי הארץ. בעקבות הסיפור פנו "אנשים טובים באמצע הדרך", כפי שכותבת לנו מנהלת הגן סיגלית, ואמרו שהסיפור על ילדי העולים נגע לליבם וריגש אותם. חלק מהקוראים הציע את תרומתו לגן מתוך הזדהות ורצון להיות שותף, והיום מבקשת מנהלת הגן ובנות הצוות להודות לכל אותם אנשים נפלאים, שחלקם בחרו להישאר עלומי שם, על התרומה ובעיקר על חום הלב והחיבוק שנתנו לילדי גן דרור.
במייל שהגיע למערכת העיתון, מודה סיגלית לתורמים הרבים ובין היתר כותבת: "חנוכה הוא חג האור, כל אחד ואורו.
אנו צוות גן דרור רוצים לשתף אתכם באורות שלנו.
יומיים לפני תחילת שנה הוחלט לפתוח את הגן. קיבלנו את ילדי העולים בשמחה והמון אהבה וכמונו עוד הרבה אנשים נתנו ותרמו עם כל הלב והנשמה ומה שנותר לנו זה להודות:
להודות לה' על שיש אנשים טובים באמצע הדרך ולהודות לכם אנשים יקרים  ששלחתם לנו אור.
תודה גדולה לבית היבואנים מחצור shimoncohen ושלמה בן הרוש על המקרר. אזולאי חומרי בניין מחצור על החול ועל הפטישים שתרמתם לפינת הנגרות.  תודה לדידי מתל אביב על הארגזים ששלחת באופן פרטי מיוזמתך. תודה לגן מבנימינה ולהורים על המשחקים והבובות ששלחתם. המון תודות לחברת חוליות על התרומה הגדולה ולפסיכולוגית אנה מחולתה.
תודה לכל הגננות שעזרו ובמיוחד לקרן בוזגלו ובת-אל חסון שתרמו מכספן לטובת מסיבת חנוכה.
למאפיית עדן מחצור ולמאפיית פת הגליל מקריית שמונה על הסופגניות שתרמתם למסיבה. תודה לגברת רותי קקון על שיתוף הפעולה שבין הגנים והתרומה הכספית. תודה לבעל המכולת חנן פרץ שתרם לכל ילד סביבון מלא הפתעות, העלית חיוך ושמחה בלב כל אחד. תודה לחנן הנגר על החרבות של המכבים. לכיתה ב' בבית ספר רמב"ם על השיתוף הפעולה עם הילדים בגן.
ויש עוד ועוד. היום, הגן שלנו מלא בשמחה ואור ולכם יש חלק בכך.
 
לכל המעוניין לקחת חלק בקידום הגן ניתן להתקשר ל: 0524634589 סיגלית מנהלת הגן.

אולי יעניין אותך

Bottom ad