היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דנציגר-דרכא שיא חדש: 75% מבוגרי ביה"ס זכאים לתעודות בגרות

ביה"ס התיכון המקיף דנציגר-דרכא רושם עלייה משמעותית במספר הזכאים לתעודות בגרות. מנתונים מדוקדקים של בית הספר עולה כי לפחות 75% מהבוגרים, בשנה"ל תשע"ז, זכאים לתעודת בגרות מלאה.

על-פי נתוני משרד החינוך לשנה"ל הלימודים הקודמת, תשע"ו 67% אחוזים מבוגרים קיבלו תעודת בגרות מלאה.

על-פי דו"ח שערך משרד החינוך, המדרג את רשתות החינוך הגדולות השונות, ממוצע המדדים של רשת דרכא היה הטוב ביותר. רשתות החינוך השונות נבדקו במדדים: שיעור הזכאות לבגרות, שיעור המצטיינים בבגרות, שיעור הלומדים 5 יח"ל במתמטיקה ואנגלית, המאבק בנשירת תלמידים וטוהר הבחינות. ביה"ס דנציגר-דרכא הצטרף לרשת דרכא לפני 6 שנים.

חניתה מעוז, נבחרה לתפקיד מנהלת ביה"ס דנציגר-דרכא בשנה"ל הקודמת. חניתה, זכתה פעמיים בפרס חינוך של יוזמות חינוכיות: "מדובר בעלייה משמעותית מאוד במספר הזכאים, וזוהי רק תחנה אחד בדרך לשיפור נוסף שאנו מצפים לו בסוף השנה הנוכחית, אנחנו גאים בצוות ההוראה והבוגרים שלנו, שיחד חותרים למצוינות אישית ואקדמית. חזון בית הספר שלנו נותן ביטוי להשקפה שלנו שכל תלמיד יכול להצליח. זו גאווה גדולה וסיפוק שהחזון הופך למציאות".

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אני מברך את תלמידי ותלמידות בית הספר דרכא דנציגר, את המנהלת חניתה מעוז ואת הצוות החינוכי המדהים שיש לנו בדרכא דנציגר ובקריית שמונה. השקענו משאבים רבים במערכת החינוך. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, אלא להמשיך ולעשות הכול כדי שהמספרים האלה ימשיכו לעלות בהתמדה מדי שנה. מבחינתי הישגי הבגרות הם הצדעה לכלל מנהלי בתי הספר ולצוותי המורים על עבודתם הקשה והעקביות בקידום ושיפור ההישגים של תלמידי קריית שמונה. כל תלמיד צריך לסיים עם תעודת בגרות. אני מודה לשותפים שלנו משרד החינוך ורשת דרכא. אנחנו כרשות נמשיך ונשקיע בחינוך. אני מתחייב להמשיך ולהקצות משאבים נוספים מדי שנה למערכת החינוך האיכותית שלנו".

זהו רק חלק מתנופה כללית שעובר על בית הספר בכל התחומים תחת הנהגתה של רשת דרכא ובעזרתה: בינוי חסר תקדים, מערכת תגבורים מקיפה לתלמידים בתחומים שונים, תכניות מצוינות בתחומי המדעים והחינוך החברתי ערכי ועוד.

אולי יעניין אותך

Bottom ad