היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החלו עבודות פיתוח התשתיות בשכונת יובלים

"היום הפכנו חלום למציאות. אין ספק שלראות את הטרקטורים העובדים בשטח הוא אחד הרגעים המרגשים בשנותיי כראש העיר, העשייה משתלמת וההתעקשות שלנו לקבל קדם מימון ממשרד השיכון הוכיחה עצמה. שכונת יובלים נבנית במיקום היפה ביותר בארץ והולכת להיות שכונה איכותית. אנו עובדים בימים אלו על תכנון שכונות יובלים ב', ג' ו-ד'. אני מאחל למשתתפים בהגרלה ב 19.6 הצלחה. שכונת יובלים היא כבר לא על הנייר אלא בבנייה ואת התוצאות ניתן לראות בשטח!", אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה

 

בשבועות האחרונים סיים הקבלן להכין את שטח ההתארגנות והחל בפריצות כבישים ותשתיות עם כלים כבדים, הקבלן מחויב להכין את מגרשי בנה ביתך לבנייה תוך 12 חודשים.

 

בשעה טובה החלו השבוע עבודות התשתית בשכונת יובלים א'. בשבועות האחרונים סיים הקבלן לבנות את שטח ההתארגנות בסמוך למנחת המסוקים הישן, הציב קרוואנים והביא מס' כלים כבדים ביניהם טרקטורים, דחפורים ומשאיות.

 

השבוע החל הקבלן הלכה למעשה בפריצת הכבישים, בשלב הראשון יסללו כבישים עד שכבת אספלט ראשונה ויונחו תשתיות הביוב, מים חשמל ומערכות נוספות.

כמו כן הקבלן מחויב לבצע את פיתוח פנים המגרש של מגרשי בנה ביתך תוך 12 חודשים, כך שכל משפחה שתזכה במגרש בהגרלה שתתקיים ב- 19.6 תוכל מיד עם סיום התכנון של הבית וקבלת היתר, להתחיל לבנות את ביתה.

עבודות פיתוח אלו הן אודות לתקציב קדם מימון בסך 45 מיליון שקלים שאושר ע"י משרד השיכון, שכן בד"כ עבודות הפיתוח מבוצעות רק לאחר שהזוכים במגרשים משלמים את עלויות הפיתוח. קדם המימון אפשר הלכה למעשה התחלת פיתוח השכונה וקיצור ההליכים.

ההגרלה לבחירת סדר הזוכים במגרשי בנה ביתך תתקיים במשרדי המינהל באמצעות וועדה ציבורית בראשות שופט מחוזי, רו"ח ועו"ד ב-19.6.15.

ההגרלה תהיה שלא בנוכחות הנרשמים. לאחר ההגרלה ייקבע מועד ובו יוזמנו הנרשמים לבחור את המגרש על פי סדר ההגרלה.

ההגרלה לדירות במחיר למשתכן תיפתח בעוד מספר חודשים לאחר שהקבלן שזכה בבניית הבניינים יסיים לתכנן את המבנים.

חשוב להמשיך ולהתעדכן באתר העירייה ובדף הפייסבוק של הרשות ושל שכונת יובלים.

ניתן לקבל מידע על השכונה גם במשרדי מרכז הצעירים בבית החאן ובטל 046036815

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad