היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החל המשחק מול מ.ס אשדוד

 

החבורה הלוחמת של איזי שרצקי, שרק לפני חודשיים היתה הלהיט של ליגת העל מתחילה לאבד גובה. אז נכון שהיא עברה את בני יהודה בפנדלים בחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע, אבל גם מול החבורה המקרטעת של דרור קשטן שחקני הקריה לא הצליחו להביא את אותה היכולת שגרמה לליגה שלמה לרעוד ממנה. ואם מישהו שכח אז מדובר על אותה יכולת שפירקה את הדאבליסטית הפועל תל אביב וניצחה את מכבי תל אביב במגרשן הביתי.

אסור לתת לשער של שלומי אביסידריס, אותו שער שלקח את המשחק מול בני יהודה להארכה ולפנדל המכריע לבלבל אותם. הבחורים של בן שמעון לא נראו טוב ויכולת כזאת לא ממש תספיק מול צעירי אשדוד הנמרצים. גם אם ברגעים מסויימים בהארכה השליטה היתה שלה.

וזה לא הולך להיות קל. מלבד העייפות הטבעית משלושה משחקים וחצי בשבוע תגיע לאצטדיון העירוני מ.ס אשדוד מעודדת משני ניצחונות ליגה רצופים.

ניצחון של האורחים מהדרום ישווה את מספר הנקודות שלהם לזה של קריית שמונה ויפחית את הסיכוי של בן שמעון ושחקניו לשמור על קשר עין עם חבורת הצמרת.

איש המפתח באשדוד עליו צריכים השחקנים לפקוח עין הוא משה אוחיון. המנוע במרכז השדה של האשדודים מציג השנה יכולת יוצאת מן הכלל, הרשית 12 פעמים ובישל עוד שלושה שערים. אסור לתת לשחקן כמו אוחיון, שאחראי ליותר מחמישים אחוז מהשערים של אשדוד העונה חופש פעולה כי אם הוא לוקח את המשחק על כתפיו, לקריית שמוה יהיה קשה להתמודד איתו.

זה לא שלג'ון גרגורי יש קבוצה יותר טובה, בהחלט לא זה המצב, נכון שהם מגיעים קצת יותר רעננים, אבל עדיין, המשחק הזה צריך להוציא את הקבוצה לדרך חדשה והנקודות חייבות, אבל חייבות, להישאר בבית.

מהצד המקצועי ייחסרו לבן שמעון אלרואי כהן שייעדר לשבועיים נוספים והחלוץ וויאם עמאשה שצפוי להתחיל באימוני ריצה כבר בשבוע הקרוב, מלבד השניים הקבוצה יעמוד לרשות המאמן כל שחקני הקבוצה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad