היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

היענות לפרויקט "החזרת המהנדסים הביתה"

בסוף השבוע האחרון, התקיים מפגש ראשון מסוגו המיועד לסטודנטים ובוגרי הנדסה בלבד. במפגש נכחו 30 סטודנטים ובוגרים מתחומי הנדסה השונים: הנדסת מכונות, חשמל, תעשייה וניהול, חומרים, תוכנה וכו'. המהנדסים נפגשו עם שמונה חברות ומפעלים משמעותיים ובעלי השפעה מכרעת באזורנו: BMC, Melanox, Kimaia, amiad, dpl, galilcs, אלביט מערכות וטבע נאות.

הוצג למהנדסים את שמתרחש בקריית שמונה ובאזור. ניתנה הרצאה ע"י ה- CTO של חברת Kimaia, חברת תוכנה המתמחה בפיתוח אפליקציות מתקדמות בתחום המובייל. מהנדס תוכנה אשר בחר לעבור מתל אביב לצפון ולהקים את ביתו והקריירה שלו כאן בגליל. בנוסף, התקיים פאנל צעירים, בוגרי הנדסה, העובדים והמתגוררים באזור. לאורך כל המפגש התנהל שיח פתוח, נשאלו שאלות, ניתנו תשובות ונוצרה היכרות אישית ומשמעותית עם המעסיקים, הצוות ופאנל הצעירים.

ראש העיר ניסים מלכה: "אני רואה חשיבות רבה בהחזרת הבנים הביתה. יש לנו צעירים איכותיים שרוכשים השכלה גבוהה ואני קורה להם לחזור הביתה ולהקים את ביתם בקריית שמונה. דאגנו לפתרונות דיור, יש לנו חינוך איכותי וכעת אנו גם דואגים לתעסוקה איכותית והולמת למיטב בנינו. אני רוצה להודות למהנדסים שהגיעו לכנס. אנו נדאג ללוות באופן אישי כל מי שמעונין לחזור הביתה. תודה גם למעסיקים שנטלו חלק משמעותי באירוע זה והציעו משרות בתחומי ההנדסה השונים. אין לי ספק כי אנו בתחילת הדרך שתוביל אותנו בסיומה להגדלת היצע המשרות האיכותיות המוצעות לאקדמאיים בני קריית שמונה והחזר הבנים הביתה למקום בו נולדו, גדלו והתחנכו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad