היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המרוץ לחיים

 

לפני כחודש וחצי שמעתי על מלחת הסרטן של משה אליהו בן קריית שמונה, ואז נפל לי האסימון. האיש המחייך והמאיר פנים לא היה מוכן לספר על מחלתו לאיש מתוך צניעות ומתוך הידיעה ש'לכל אחד יש את החבילה שלו, ומה אני צריך להוסיף לו משלי'. המעטים שידעו היו אלה בני המשפחה והחברים הקרובים. אך מצבו הגופני הלך והדרדר וכבר אי אפשר היה להסתיר את המצוקה. משה הוא בנו בכורו של אליהו ה'חלבן', שרבים מכירים אותו כבעל מצוות הנחת תפילין שהוא כה הקפיד בה עד לפני כחצי שנה, אליהו, נהג משך שנים להסתובב ברסקו, בשוק ובקניון ולזכות רבים בהנחת תפילין. אליו נגשו ברצון ובחיוך ועוד זכו לשלל ברכות מאליהו. לפני כחצי שנה נפטר בנו נחמיה (השוחט והמוהל) והוא בן-57 בלבד. נחמיה ז"ל השאיר אחריו אלמנה ו-7 ילדים עם קשיי כלכלה והתמודדות קשים. לפני כשנתיים, התגלתה מחלת הסרטן אצל משה, 58 אב ל-6 ילדים. בן אחד נשוי ו-5 ילדים הגרים איתו בבית קטן וצפוף, אך החם והאוהב. האישה איננה עובדת.

משה עבד ב'גליל מזון' ומזה שנתיים הוא אינו עובד, בנוסף לכך שאשתו עקרת בית. הטיפולים וההוצאות בגלל המחלה רוששו את המשפחה ובאין מקור הכנסה ראוי, גם הטיפולים והנסיעות נפגעו.

עד יום רביעי בלילה עמד משה בסירובו להיחשף. השבוע, המצב הקשה הכריע אותו, ובחוסר ברירה הוא נאות אחרי שכנועים רבים שהסיפור יובא לידיעת הציבור. מצבו הרפואי קשה והסיכוי להחלמה יגדל בעזרת השם, התפילות, הרופאים ועזרת תושבי העיר בתרומות. התרופות יקרות מאוד, כלכלת הבית נפגעה קשות, וכל נסיעה עולה מעל כ-700 שקלים לנסיעה.    

בני המשפחה מספרים ש"משה ואשתו חיו כל חייהם בצניעות והסתפקו במועט, אנשים שאף-פעם לא התלוננו על חוסר או על אי נוחות וקיבלו הכל באהבה. גם כשהוצעה להם עזרה הם סירבו קבלה בטענה "אנחנו מסתדרים". היום בחוסר ברירה אנחנו פונים אליכם לעזור להציל את חייו של משה ע"י תרומה. מי שתורם מובטח לו מאת ה' שלא יזדקק לאחרים כל ימיו ויקבל פי כמה וכמה וזה בדוק ומנוסה כי צדקה מצילה ממוות וממיתה משונה. אנו יודעים שהרבה מאוד אנשים מכירים את משה מ"גליל מזון" ושואלים אותנו יום יום על שלומו ואף מתפללים לרפואתו, ואנו בטוחים שמעבר לדאגה לתפילה יפתח הלב וגם הכיס להציל את חייו. בתודה מראש, המשפחה".

תרומות אפשר להעביר ל: בנק מספר 20 מזרחי טפחות. סניף 487 מספר חשבון 395940.

או לידיד בנימין בטלפון:050-7268197

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad