היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המתגייסים לצה"ל מקריית שמונה כבשו את המקום הראשון בצפון

לאור הוויכוחים החוזרים ונשנים באשר לרמת החינוך בקריית שמונה ורמתם של מסיימי התיכון, באים פעם אחר פעם החדשות והעובדות וטופחות על פני המבקרים.

לפני מספר שבועות היו אלה תלמידי דנציגר שזכו במדליית זהב בתחרות בינלאומית שהתקיימה בבוסטון ארה"ב והשבוע מפרסם אכ"א את נתוני הגיוס הארציים, ובני ובנות קריית שמונה נמצאים בצמרת.

והנתונים: שיעור המתגייסים לצה"ל מקריית שמונה עומד על 87.3% לעומת 84% בשנה הקודמת, עלייה של כ4%. 43.8% מקרב המתגייסים של קריית שמונה מתנדבים ליחידות קרביות, שהם כ-50% מקרב המתגייסים.

מבחינת המיצוי ללחימה והגיוס ליחידות קרביות, 43.8% מקרב המתגייסים מתנדבים ליחידות קרביות. 4.8% מהמתגייסים מתקבלים לקורסי קצונה.

נתונים אלה ורבים אחרים המתבטאים בפרסי הצטיינות במהלך השנים לבתי ספר, אנשי חינוך ומוסדות חינוך בעיר, חייבים לשנות את תחושת הנמיכות אותה מגלים לא מעט מילדי העיר.

אני מייחס זאת לענווה, צניעות ודרך ארץ בהם מתחנכים הנערים והנערות בביתם ובין כותלי בתי הספר. אחרים רואים זאת כדימוי עצמי נמוך.

נאמר לא אחת, ולא רק ע"י נציגות העיר שיש לנו נוער נפלא, נוער איכותי המסוגל לשבור שיאים בכל תחום אשר החברה והמדינה יאתגרו אותם, וזאת ההוכחה.

לאור הנתונים הטובים אותם הציגו אנשי אכ"א אמר ראש העיר הרב ניסים מלכה: "הנתונים מוכיחים כי יש קשר ישיר בין החינוך המצוין שיש בקריית שמונה לתרומה לצבא ולמדינה. מדובר בנתונים טובים ואני מקווה שנשמור על אחוזי התגייסות גבוהים לאורך שנים רבות. חובה עלינו להמשיך ולחנך את ילדינו לשירות משמעותי בצה"ל והקניית ערכים ומצוינות. אני גאה בילדי קריית שמונה ומאחל להם שימשיכו לעשות חייל ויחזרו לשלום הביתה".

ראש העיר ביקש להביע את הערכתו לכל מי שיש לו חלק בהישג גדול זה. "אני מבקש להודות ולחזק את כל העוסקים במלאכה, ובמיוחד את בתי הספר שעוסקים בנושא זה במהלך שנת הלימודים, מעודדים וחושפים את הילדים למגוון האפשרויות, תוך הטמעת מוטיבציה ושייכות לארץ, וכמובן ההורים שהביאו אותם לעולם".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad