היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הנופשים העדיפו את הגליל

למרות מזג האויר הלא נח ששרר בשבוע שעבר בארץ ובגליל בפרט, הצביעו המטיילים ברגליים ועשרות אלפי משפחות בחרו לנפוש בגליל. הצימרים, האטרקציות והפסטיבלים היו בתפוסה מלאה, וכן כבישי הגליל והמסעדות.

 

 

מאיר (כושי) לוי, יו"ר פורום תיירני הגליל ומנכ"ל כפר הנופש גונן מסכם ואומר, כי התיירנים בגליל מרוצים מהחג. תפוסות חדרי האירוח ובקתות כפר הנופש היו גבוהות מאוד במהלך החג

(95%). לוי אומר, כי ראשונים התמלאו המלונות וכפרי הנופש שהציעו תעודת גלאט כשר, כאשר ההזמנות נעשו חודשים לפני החג. עוד מוסיף לוי, כי מטיילים רבים פקדו את האזור לבילויי יום ללא לינה וכי למרות הטמפרטורות הגבוהות, יצאו גם לטייל בחיק הטבע, באזורים הקרובים למים כמו הנחלים והשמורות. עוד מוסיף לוי, כי באתרי התיירות והאטרקציות שהציעו פעילות לכל המשפחה היו מרוצים מאוד מכמות המטיילים שהגיעו בסוכות "מאחר וחגי תשרי הרצופים מסתיימים, וחופשות חגים נוספות הן במרחק כמה חודשים, שנת הלימודים החלה ושנת הלימודים האקדמית נפתחת בקרוב, יש להניח כי רוב האנשים ניצלו את השבוע הרצוף בחול המועד סוכות ואת סיומו של הקיץ, לבילוי משפחתי בגליל למרות הטמפרטורות הגבוהות. התיירנים מרוצים מהתפוסות הגבוהות באזור" אומר לוי.

חגי רוזנבאום, מנכ"ל מרכז קנדה במטולה: "במהלך החג הארוך ביקרו במרכז קנדה הצפוני מעל  10,000 מבקרים, ברובם משפחות עם ילדים שחיפשו אטרקציות קרירות כמו החלקה על הקרח ובריכות שחייה ונמלטו מהחום ששרר בחוץ לאתר המקורה. רוזנבאום אומר, כי צוות האתר עבד במצבת מלאה עקב הביקוש הרב".

 
שפי מור, מנכ"ל כפר הנופש במרום גולן
:"כי רוב אזור צפון הגולן היה מלא בנופשים וכי הביקושים לאורך החג היו רבים, כל הבקתות וחדרי האירוח נמכרו. כמו כן נרשם ביקוש רב לטיולי טרקטרונים וארוחות במסעדת הבוקרים הכשרה".

רותי מוזס, מהמוזיאון הפתוח לצילום בתל חי:" כי מאות משפחות נהנו לאורך החג מפעילויות וסדנאות צילום ויצירה וכן ממפגן עפיפונים למען גלעד שליט שהתקיים במוזיאון".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad