היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

זהו, די! צריך לפעול לכיבוי השרפות בדרום

מה שקורה בדרום, בעוטף עזה, יוצא מכלל שליטה. השאלה הנשאלת עכשיו מה יבוא קודם כדי לעצור את השריפות: החורף, השדות השרופים או תגובה של צה"ל?

באשר לחורף, לצערנו קשה לבנות עליו בשנים האחרונות. הבצורת והיובש מכים בנו זו השנה החמישית ברציפות, ובמיוחד בשטחי הדרום היבש ממילא.

כמות השדות השרופים, מתחיל להיות ראלי בגלל אי התגובה המתמשכת של צה"ל.

ולכן, האופציה האחרונה, עליה לא מרבים לדבר, ותיכף גם נסביר, הפכה להיות למענה המתבקש.

לפני. האסון המנהיגותי בשנים האחרונות היא אימוץ המושג, המילה "הכלה". מידי זמן משליטים על המוח והשכל הישר של העם החכם הזה איזה מושג הלקוח מהעולם המערבי, ובכח השליטה באקדמיה והתקשורת מחדירים וכופים את ההתנהלות על ברכיו של האליל החדש "הכלה".

המושג הזה זר ומנוכר לתרבות היהודית, למוסר ולשכל הישר. אני מבין כאשר מדברים איתנו על "הבלגה", זה נכון, כאשר הוא נעשה במידתיות ובבקרה.

אבל 'הכלה'?! מה זה הדבר הזה?!

כדי להמחיש את גודל האסון נזכיר שכך נוהגים באירופה ובמדינותיה כמו שבדיה, גרמניה, נורבגיה, צרפת ועוד, בה הכניסו מאות אלפי מוסלמים כאורחים שעכשיו הם מתנהגים כבעלי בית ורוצים לדחוק את הדיירים האמיתיים, בני אירופה. מי שנחשף לסרטונים ברשתות החברתיות, מבין על מה אני מדבר.

אותה התנהלות מופקרת של "הכלה" נהגו כלפי אלפי המסתננים לדרום תל אביב. שנמשיך לפרט ולספר?!

ולכן, כל סיפור הכלת האירועים בגבולנו הדרומי חייב לקבל תפנית. ראש הממשלה ושר הביטחון חייבים לקבל החלטה בקבינט שלשונה קצר וברור "טרור העפיפונים חייב להיפסק תוך שבעה ימים, ולאחר מכן צה"ל ינקוט בכל האמצעים כדי להפסיקם". שבעה ימים כדי שבינתיים יהיה זמן להעביר את המסר הזה לכל העולם, לסגור את הכניסות לארץ בפני אנרכיסטים המלבים את האש ופוגעים בחיילנו ולאפשר כל מהלך שיביא להפסקת הטרור הבזוי הזה לסיום.

מילה בעניין הזה על מבקריו של ראש הממשלה נתניהו על כך שאינו מגיב. במקרה הזה ולנוכח ים הצביעות והצבועים, נתניהו נקלע למצב של 'אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי', במיוחד באשר לתגובת יפי הנפש ומי שמחזיק בתורות הומניות ומתחשבות כלפי האויב הפלסטיני.

אם נתניהו היה מגיב, וכמובן היו נפגעים, החבורה הזאת הייתה חוגגת על הדם, בצמתים, בחו"ל ובאוניברסיטאות. עכשיו שהוא לא מגיב, אנשי הימין וכל מי שחש שייך לפואמה הציונית-יהודית שנרקמה במדינת ישראל חש מבוזה ומתוסכל, ואת הזעם מנקזים לעברו של נתניהו.

ולכן, הגיע העת לזרוק את תפיסת ה"הכלה" ולהגיב, כי את מכסת ההבלגה מיצינו.

 

לנהוג כמו שהאמריקאים נהגו כלפי מופז

אחד מהחזיתות בהן מנהלת ישראל מלחמה היא מניעת כניסתם לארץ של תומכי החרם על ישראל (bds) וארגונים התומכים בארגון האם.

מדוע מדובר ב'חזית' מאבק? פשוט מאוד. אנחנו בעיצומה של 'מלחמה' תרבותית שאחת מאדנה היא הגדרת המושג 'נאמנות' 'מחויבות' ו'ציות' לחוקי המדינה באשר לביטחונה, לאו דווקא במובן הפלילי-ביטחוני (יש דבר כזה). ציבור לא קטן חש נרמס על ידי אלה המנסים לכפות עליה אורח חיים אוניברסלי. משהו בסגנון 'כולנו אותו הדבר, בלי הבדל דת, גזע ומין'. התפיסה הזאת יכולה להיות מקובלת על בסיס שוויון ויחס שווה לבני אדם באשר הם בזכויות אזרחיות, אך בשום פנים לא כחלק מתפיסת עולם המתעלמת מהמציאות בה אנו חיים.

והנה, 'סטודנטית' בשם לארה אל-קאסם מארצות הברית, פעילת בי די אס, מנסה לכפות את כניסתה לארץ. מדינת ישראל מונעת זאת. המוסדות האקדמיים, התקשורת וכנראה גם בית המשפט תומך בדרישתה.

וזה הזכיר לי שארצות הברית, המקום ממנו מגיעה לארה, היא אחת המדינות הדמוקרטיות הקשוחות ביותר ביחס למי שאינו אמריקאי.

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, שאול מופז נדרש לחלוץ את נעליו לצורך בדיקה ביטחונית מדוקדקת כאשר נכנס לארצות הברית, רק בשל העובדה שהוא נולד ב…איראן.

לא שמעתי על בג"צ אמריקאי, ועצומות של אנשי אקדמיה ושאר ירקות בשל הפגיעה בכבודו וחרותו של האזרח הישראלי רם המעלה, ובצדק.

כל מדינה סוברנית להחליט את גבולות ההבנה שהיא מגלה למי שאינם אזרחיה.

אם ארצות הברית מעצמת העל, אזי על אחת וכמה מדינה קטנה המוקפת שבעים זאבים צמאי דם.

 

 

משהו רע קורה בצה"ל

מי שטוען שצה"ל חזק, נחוש וממוקד מטרה היום יותר מאשר בעבר, טועה ומטעה, כנראה

ככל שאנחנו האזרחים נחשפים למה שקורה בצה"ל, גדל מידתו של סימן השאלה. ככל שאנחנו נחשפים לידיעות על בריחתם של מחבלים מזירת הפשע, כך עולה החשש שאולי בכל זאת יש ריפיון ידיים אצל החיילים הנמצאים בשטח, ואימת הטרור המשפטי וההפחדות של ארגוני השמאל האנרכיסטי כמו: ווטש, בצלם, שוברים שתיקה נשים בשחור, יש דין ועוד כהנה וכהנה ארגונים אנטי ישראליים הפועלים באין מפריע במרחבי שיטחה של ישראל, מסבים לנזקים, בעיקר תודעתיים לחיילים.

מה זאת אומרת שמחבל דוקר בחיילים ומצליח לברוח מהשטח ללא פגע? כיצד קורה שבאזור ממוגן מכף רגל ועד ראש כמו אזור התעשייה ברקן, מחבל כופת ורוצח שני אזרחים ומצליח להימלט ולהיבלע בשום מקום מבלי שמישהו ירה בו?

ועכשיו, הדו"ח החמור של האלוף במיל' יצחק בריק על כך שצה"ל לא מוכן למלחמה.

האמת?! אחרי שנים של הדרדרות במשמעת בצה"ל, הקודים הצה"ליים שנשחקו, הדבקות במטרה שעוממה, צדקת הדרך שכורסמה, לא פלא שיש דו"ח כזה. יתרה מזאת צריך להודות לאלוף במיל' בריק שהוא מקדים את הדו"ח שלו לפני המלחמה שעדיין לא פרצה.

מה שמפליא שהרמטכ"ל אייזנקוט, במקום שיתנהל כאחרון הפוליטיקאים וינקוט במהלכים מטרפדים, היה צריך לעמוד מלוא קומתו ולומר: "אני מודה לאלוף בריק על הכנת הדו"ח. כרמטכ"ל, אני יודע שצה"ל ערוך ומוכן. מזמין אתכם לבדוק ולהפוך כל אבן כדי לסתור את דבריי על מוכנות צה"ל לכל אתגר, כולל מלחמה".

זהו, שאנחנו חיים בליקוי מאורות מפחיד בו מחדירים ומחלחלים לכל שדרות הציבור רפיון ידיים, פחד ואימה מאויבנו ואונסים עם שלם לקבל תורות קלוקלות הזרות לעם היהודים ולקוד החיים שלו.

אלה הדברים החמורים שקורים כאן בשם: חופש הביטוי, ה'דמוקרטיה' שאינה דמוקרטיה במובן שהרוב אינו מנהל את עצמו.

צר לי לומר. כל עוד בג"ץ ימשיך להיות 'כתובת' לנושאים שאינם מסמכותו של בג"ץ ולא בסמכותו של גוף סטטוטורי, אלא הוא ערכי ואמוני ונתון אך ורק לרצונו של העם באמצעות כנסת ישראל, ההידרדרות תמשך ותביא ל'ניצחון' טכני של כל מי שאינם חשים מחויבות ליהדותם על פי המקורות האוטנטיים והאמיתיים, ולא לפי 'תורות' וסולם ערכים שכל אחד רוכש ב'איקאה'.

מילה על התבוללות ועוד

בעקבות חתונתם של לוסי האריש המוסלמית וצחי הלוי נחשפה תהום עמוקה של בורות, ואי הבנה של ערכי יסוד ביהדות אצל לא מעט מהדוברים הרפלקסיים של המתכחשים לעצמם כיהודים.

לא אבקר ולא אשפוט איש ביחס למעשיו הפרטיים, כולל נישואיו, נטיותיו, התפריט שהוא אוכל ומעשיו בשבתות.

אבל, חברים יקרים. אל תכפו עלינו את דעתכם והתנהגותכם.

במילון היהודי פירוש המילה 'התבוללות' זה נישואים עם מי שאינו או אינה בן העם היהודי. זה הכל.

 

…ותודה לניקי היילי. תודה על הכל. אוהבים אותך.

עדיף למנוע טעות, מאשר לתקן אותה במשך חמש שנים

לפני שלושה שבועות הודעתי מעל דפי העיתון שאתמודד למועצת העיר. במהלך חול המועד סוכות הגעתי למסקנה שלמרות הודעתי, לא אהיה כבול אליה רק בגלל שהודעתי שאתמודד, וקיבלתי את ההחלטה שלא אתמודד שהיא הנכונה.

יש יותר מסיבה אחת להחלטה, ובזמן הקרוב אשתף אתכם בהן.

עד אז חשוב לי לעדכן אתכם היות ורבים וטובים לא נחשפו להודעה בפייסבוק (סליחה), פונים, מברכים ומביעים בי תמיכה.

עד אז, אתמיד באהבתי הכנה והנקייה לכל תושבי העיר האהובה, גם לאלה שלא היו מצביעים עבורי.

ככה זה כאשר האהבה אינה תלויה בדבר.

שבת נפלאה, שלכם הרצל בן אשר

אולי יעניין אותך

Bottom ad