היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט – 12.12.2014

 בכר: "כולם פה גיבורים"

קריית שמונה סימנה עוד וי ענק כאשר גברה על מכבי חיפה בתוצאה 3:1, הפתיחה של הקבוצה הצפונית הייתה נהדרת. כבר בדקה ה-19 מלך הבישולים של הכחולים, דוד מנגה, שלח כדור חופשי נפלא לרחבה ורוג'רס קולה התרומם מעל כולם כדי להמשיך את הכדור לרשת מתוך הרחבה.

חמש דקות חלפו וקיבלנו את השער היפה במשחק. אחמד עאבד שלח כדור אדיר 30 מטרים אלכסונית מהשער, שחתך את כל הגנת חיפה והגיע לאופיר מזרחי, שהמשיך בנגיעה לרשת

המחצית השניה כבר הייתה של מכבי חיפה, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ועלתה בצורה אחרת לגמרי לחלק השני, הירוקים נראו טוב והזכירו את הקבוצה מהשבועות האחרונים, ובדקה ה-77 עידן ורד שנכנס כמחליף בא על שכרו עם שער מצמק נהדר. חיפה ניסתה לחזור למשחק, לחצה ולחצה אך ספגה שוב בהתקפה מתפרצת, כשקולה המהיר סיים מתוך הרחבה דהירה של אדריאן רוצ'ט, כדי לסיים את המשחק עם צמד.

מאמן קריית שמונה ברק בכר היה כמובן מאושר מהניצחון של קבוצתו: "באנו מאוד מוכנים. זה היה כביכול הרכב התקפי, אבל כשכולם עובדים קשה אתה גם עושה הרבה הגנה וגם מגיע להרבה מצבים. לא קל לבוא ולהתחיל ככה את המשחק מול קבוצה כזו במומנטום כזה ועשינו את זה כמו שצריך"

על היכולת החלשה במחצית השנייה אמר המאמן: "הקהל הזה היה משהו מדהים. גדלתי פה כאוהד ירוק ולעמוד מול 30,000 אהדים מעביר צמרמורת, אפילו שהם היו בצד שנגדי. בחצי השני היה מדהים איך הקהל דחף אותם, השוויון היה באוויר, אבל עשינו ניצחון גדול מול קבוצה במומנטום. כולם פה גיבורים"

כאשר נשאל אם קבוצתו תישאר למעלה עד הסוף השיב המאמן: "מכבי ת"א עדיין פייבוריטית, אבל נעשה הכל שכן. גם הפועל ב"ש מסוכנת. המטרה היא לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון ואם נעשה את זה נחשוב קצת יותר למעלה"

 

כ נ ס  ה ת ע ו ר ר ו ת  א ו ה ד י ם

גם במדור זה כבר נכתב עשרות או מאות פעמים על הקהל של קריית שמונה שלא מגיע מספיק למגרשים, השבוע דובר המועדון עדי פרג' המשיך כהרגלו לחשוב איך להביא את הקהל הכחול למלא את היציעים ופתח בעוד קמפיין שיווקי בפייסבוק בו אוהדים, שחקני הקבוצה, הצוות ואף המאמן ברק בכר כתבו סטאטוס מקורי לקראת המשחק, בקירו של המאמן למשל נכתב: " שעתיים לפני. מחויט. מוכן!", הקפטן שיר צדק כתב בקיר: שעה וחצי לפני. ברור שבכחול לבן. דרוך! ואלו רק שתי דוגמאות מתוך עשרות.

בנוסף מספר אוהדי הקבוצה החליט לנסות לקחת יוזמה ולקיים כנס אוהדים תחת הכותרת "אליפות לוקחים רק עם אוהדים", זאת על מנת להעיר את הקהל הצפוני, לשמוע את קולם של האוהדים, לקבל רעיונות לשיפור העידוד ביציעים במשחקי הבית, לעודד אוהדים להגיע למשחקי חוץ, לקבלת תנאים מהקבוצה ומהעירייה (אוטובוסים,פלריגים דגלים וכ"ו ) לכן כל אוהד שאיכפת לו ממצב הקהל ורוצה לשנות מוזמן להגיע לכתובת: אשכול ב' בלוק 836 ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00 לפרטים נוספים: 0524103304 -אהרון -0527210304 ניקיטה

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad