היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט – 14.11.2014

המשחק הועתק מהמושבה לאשדוד בשל השזרוע שעובר המגרש באם המושבות, אבל החבורה של עידן בראון כבשה ראשונה מרגליו של שחר הירש בדקה ה-21 . השער העיר את האורחים שלא ויתרו וחזרו למשחק בזכות שער של קאסיו פרננדז בדקה ה-30. הלחץ של הקבוצה הצפונית המשיך והיא השלימה את המהפך בזכות שער של רוג'רס קולה בדקה ה-34.

בדקה ה-50 רועי קהת יכולה היתה לכבוש את השער השלישי של קבוצתו, אבל בעט פנדל בצורה רשלנית וקאלה דרשלר הדף, המקומיים ניסו לחזור להתמודדות, אבל היריבה הייתה פשוט גדולה עליהם וחסן אבו זייד סגר את הסיפור של המשחק עם שער לשערו בדקה ה-57.

ברק בכר התייחס למשחק של קבוצתו: ״נקלענו לפיגור די מוקדם וחזרנו. זו לא פעם ראשונה אלא פעם שלישית שזה קורה לנו וזה מראה על הרבה אופי. זה ניצחון ליגה ראשון שלנו במגרש הזה ועשינו היסטוריה קטנה. אנחנו שמחים במקום שאנחנו נמצאים בו, אין כמו להיות מקום ראשון. יש עוד עונה ארוכה, כמה שזה נשמע קלישאתי, זה רק מחזור שמיני, אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים ורוצים לשמור על המקום הראשון"

המאמן התייחס גם למחווה של קהל הפועל פ"ת שקרא בשמו בסיום: אני מאוד מחובר למקום, הייתי כאן שנתיים ואני שמח שהם זוכרים אותי לטובה״.

על הקשר רועי קהת אמר מאמן ק"ש: ״אני חושב שהוא היה מצוין. משחק טוב לא מתבטא בגולים או בישולים, הוא שיחק בתפקיד יותר אחורי היום והיה נהדר. יש לנו קבוצה טובה ששואפת לבוא לכל משחק ולנצח״

 

 המחיר עליו 

האחריות להגיע עליכם

שירצקי ממשיך לבוא לקראת הקהל של קריית שמונה וקבע מחיר של 50 ₪ למשחק העונה מול מכבי ת"א – למרות זאת האוהדים הצפוניים לא ממהרים לרכוש כרטיסים לעומת ביקוש שיא של האוהדים הצהובים # במועדון מתריעים כי אם המכירה הצפונית לא תתגבר גם היציע השני יעבור לרשות אוהדיה של האלופה בנוסף ל-2000 המקומות שכבר קיבלו # בעקבות עונש משחק הדרבי והורדת הנקודות לקבוצות ההפרש ממכבי עומד על -4 נקודות # השבוע פגרת נבחרת- זימון ראשון לעודד אלקיים ורועי קהת # 

במועדון הצפוני ממשיכים ללכת לקראת אוהדי הקבוצה בכל דרך, בעלי הקבוצה איזי שירצקי החליט על הורדת מחירים והוציא כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקלים על מנת למשוך את הקהל הצפוני לקנות במכירה מוקדמת, אלא שביממה הראשונה נמכרו רק 80 כרטיסים לאוהדי ק"ש בעוד עד כה אוהדי הצהובים רכשו מעל ל- 1,500 מתוך ה-2,000 שהוקצו להם. על פי הערכות, הכרטיסים ליציעי האלופה יאזלו ביומיים הקרובים.

גורם במועדון הצפוני התייחס לנושא ואמר: "קיים ביקוש שיא מצד אוהדי מכבי לעוד כרטיסים כבר היום, שנענה בשלילה נכון לעכשיו. אבל כפי שהודענו בעבר, לא נשאיר יציעים ריקים במשחק הזה", ציינו בקרית שמונה, "אנו מוצאים לנכון להתריע ולהדגיש בשנית, כי אם כך קצב מכירת הכרטיסים יימשך כך עד תחילת השבוע,  לאוהדי מכבי יוקצו כ-1,000 כרטיסים נוספים".

אם אכן יועברו עוד כרטיסים לצהובים, הם יהנו מרוב של 3,000 אוהדים ביציעים, בעוד 2,000 בלבד יעודדו את ק"ש, סיטואציה שבקבוצה הצפונית מקווים שלא תיקרה.

בנושא אחר בעקבות אירועי הדרבי האחרון שפוצץ, החליט בית הידן של ההתאחדות להעניש בהפחתת שתי נקודות את הפועל ומכבי ת"א, כמו כן המשחק בין השתיים נקבע על תוצאה תיקו 0:0, ללא נקודה, דבר שהועיל לקריית שמונה לפתוח פער של 4 נקודות מהאלופה מכבי ת"א ונתן משמעות כבדה יותר למשחק בין השתיים בעוד כשבוע.

מעבר לכך בקריית שמונה התרגשו בתחילת השבוע עם הבשורה כי בנוסף לגיא חיימוב גם שחקניה של הקבוצה עודד אלקיים ורועי קהת זומנו לנבחרת ישראל לקראת משחקה מול נבחרת בוסניה שיתקיים באצטדיון סמי עופר. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad