היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"טעויות" ללא עירבון מוגבל

הרי בסך הכל, ראש השנה משתרע על יומיים ושאחד מהם הוא ערב שבת, אז כמה אפשר לאכול ולשתות ביומיים האלה? אבל העיניים הגדולות לא נותנות מנוח, ומתקפת הפרסומות

האגרסיבית עושה את שלה בהצלחה מרובה. האמת, שלא בדיוק על זה רציתי לדבר היום, אבל זהו אחד הגורמים של חוסר הזהירות שלנו בקניותינו, המנוצל היטב על ידי המרכולים והסוחרים השונים. רובנו מסתובבים עם הדפים ועם התמונות היפות והצבעוניות של המוצרים שבמבצע, אבל מלכודת  ההטעיה היא לא במוצרים הללו, אלא במוצרים אחרים לדוגמה:

מתחת ללחם מסוים של מאפייה מסוימת רשום: 10 שקלים, בקופה אתה נדרש לשלם 16 שקלים, מדוע? כי "העטיפה של הלחם השני היא קצת יותר חומה"… אז למה השילוט הוא דווקא מתחת ללחם הזה? כנראה שבטעות… אתם יודעים כמה טעויות כאלה יש? …אותו הדבר קורה עם המלון, שני סוגי מלון רובצים אחד ליד השני. המחיר הנקוב הוא 5 שקלים, ובקופה…7 שקלים למה? "זה סוג אחר של מלון".

…מחירו הנקוב בשילוט של תפוחי עץ מסוג "סטארקינג" 6 שקלים, ובכול הקופות הוא מופיע בשם "גאלה", היקר יותר בשלושה שקלים! במקרה? בטוח שלא! כי את "הטעות" בחנתי במהלך שלושה ימים בקופות שונות!…

אלה רק שלוש דוגמאות בקניה אחת בלבד! איך יתכן שתמיד, תמיד, הטעות היא לרעת הלקוח? האמת היא שאני מרחם על אותם קונים נגזלים שלא טורחים לבדוק את החשבוניות.

אני אישית מוכּר היטב אצל הקופאיות הראשיות. למה? כי על כל קניה שנייה, יש שתי טעויות. תתארו לכם שבמהלך יום מכירות ישנן בכל הארץ 50000 טעויות שכאלה באותה רשת, והנה הרווח "קופץ" בלא כוונה במיליוני שקלים, ותמיד זה על גב הקונה.

המעניין יותר שעל הטעויות של אותן רשתות, אין אנשי ביטחון שומרים מפניהן, ובכניסה לא זועקת האזעקה, והלקוח יוצא כשהוא מופסד עשרות שקלים בגלל 'טעויות' הרשת.

 

צריך לומר למנהלי הרשתות, שגם כך מצבם של הקונים לא מלבב ולכל שקל יש משמעות ולפיכך יש להקפיד הקפדה ייתרה שטעויות כאלה לא יהיו נפוצות כל כך ובכך נהפוך את המילה לכאורה טעות, לטעות מכוונת.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad