היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יום חשיפה והוקרה למבוטחי ומטפלי חוק סיעוד

האירוע  הינו אירוע ראשון מסוגו בארץ, והתקיים בבית המייסדים- מרכז היום בקריית שמונה בנוכחות ראש העיר הרב ניסים מלכה שריגש את הנוכחים לא רק בברכתו את הקשישים אלא כהיותו בן להורים המבוטחים בחוק הסיעוד, סיפר את חווייתו ליישום החוק, ושיבח את המטפלות ועבודתם המסורה בקשישים סיעודיים והתשושים.

עוד כיבדו את הנוכחים: ד"ר בוריס סידילקובסקי מ"מ וממונה על אגף הרווחה, אלי זפרני-יו"ר העמותה למען הקשיש, תרצה פרץ מנהלת אגף הרווחה, פארסקטייש מנהל תחום גמלאות בבטל"א, כרמל רודה נציגי בטל"א קריית שמונה  בני משפחה נרגשים והקשישים היקרים.

הוקרנה מצגת המתעדת את דברם של קשישים שנבצר מהם להגיע בשל היותם סיעודיים אך צלולים החווים את הטיפול המסור והמשמעות של מטפלת עבורם, הפעילות  הענפה במרכז היום. התקיים פאנל מקצועי, בהשתתפותם של קשישים, מטפלות ובני משפחה נרגשים שסיפרו על הטיפול המסור בחוק סיעוד.

במקום הוענקו תעודות הוקרה לארבע מטפלות מצטיינות: אלה סירוטה מחב' תיגבור, ליזה עמיר מחב' מטב, כרמלה יעקובי מחב' עמל ומזל ויצמן מחב' שי.

האירוע לווה במופע מרגש של השחקנית המוכשרת מורן מרוואני- ברביבאי שהגיעה בהתנדבות וריגשה את קהל הנוכחים. את האירוע חתמו מקהלת הווטרנים במחרוזת שירי הארץ והעולם.

האירוע הינו פרי יוזמתה של רונית מכלוף מנהלת מחלקת הסיעוד בביטוח לאומי טבריה אשר יחד ובשיתוף פעולה של עו"ס חני בן-שבת מרכזת וועדת חוק ביטוח סיעוד ומנהלות חברות הסיעוד בעיר, שני גבאי מנהלת מרכז היום, נורית חן מחברת עמל, מירי ידען מחברת תיגבור, וונסה מחברת מטב וחגית שקד מחברת שי.

אולי יעניין אותך

Bottom ad