היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"כיף גדול לכבוש את הגול ששלח את הקבוצה להארכה ואת הפנדל שסימן את הניצחון"

 

החלוץ הצעיר והמבטיח כבש את שער השיוויון דקה לסיום ושלח את הקבוצה להארכה ובנוסף הבקיע את הפנדל האחרון שהעלה את המועדון לגמר, אך בעיקר אותת לכולם, הכישרון עדיין פה, עובד קשה מתמיד בכדי לקבל את הצ'אנס שלו ובעיקר רעב מאד להצלחה.

 

– אין ספק שהעפלה לגמר רשומה על השם שלך, שני שערים הכי משמעותיים במשחק, גול שוויון והפנדל ששלח אתכם לגמר, איך היו התחושות אחרי?

"זאת הרגשה מטורפת ואושר ענק, אני שמח מאד שכבשתי את הגול השיוויון ואת הפנדל האחרון. היה כיף גדול לבעוט את הפנדל ששלח אותנו לגמר, מעבר לכך נכון שהייתה שמחה אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה לליגה ולמשחק מול אשדוד".

– אם לומר את האמת, למרות הניצחון לא הראיתם יכולת טובה במיוחד והתקשיתם שוב לכבוש, מה יהיה?

"אנחנו עובדים קשה באימונים ועושים את המכסימום בכדי לחזור לכבוש ולהציג יכולת יותר טובה, רן שם דגש על כל הדברים שטעונים שיפור, אני מאמין שיהיה בסדר".

– מחר אתם פוגשים את מ.ס אשדוד, אפשר לומר שבליגה לא הולך לכם כמו הגביע?

"זה נכון שאנחנו בתקופה לא הכי טובה שלנו, אבל הניצחון הזה בגביע נותן לנו הרבה כח ודחיפה להמשך, אני מקווה שכבר מול אשדוד נחזור לנצח".

– בקבוצה מחפשים חיזוק לחלק ההתקפי עכשיו, אתה חושש שזה יבוא על חשבון הדקות שאתה מקבל?

"אני לא יודע אם חיזוק זה משהו שיפגע בי, אני מצידי ממשיך לעבוד קשה ומאמין שרק דרך השקעה אני אקבל את הצ'אנסים שלי".

– לא מעט אנשים קישרו את השם שלך בבעיות משמעת ודברים שלא תמיד קשורים לכדורגל, אתה יכול לענות להם שהתקופה הזאת הרבה מאחוריך?

"אני משקיע את כל כולי בקבוצה ואני חושב שרואים את זה, התקופה הרעה מאחוריי עוד הרבה לפני הגול של חצי הגמר, אני לא רוצה לדבר על עצמי יותר מידי וחושב שהכי נכון זה להוכיח הכל על המגרש, מהצד שלי אני מתנהל בצורה הכי נכונה וטובה שיש והדברים האלה מאחוריי".

– עד עכשיו אתה נהנה העונה בקבוצה?

"מאד, מעבר לכדורגל ולעניין אם אני מקבל דקות או לא האווירה מאד טובה, יש אנשים טובים בקבוצה, ואני מקבל הכל מהמועדון, זה נותן לי את הכיף לבוא ולהתאמן כל בוקר עם חיוך גדול".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad