היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם כלתי ונכדתי היו נפצעות קשה"

אנחנו ממשיכים לדווח על האסון המחדל המתמשך שבסגירת חדר המיון הקדמי ועל הכמעט אסונות שמתרחשים מידי יום ביומו, ואין פוצה פה ואין מצפצף במשרד הבריאות.

הנה המקרה כפי שסיפר ל"חדשות הגליל" תושב ותיק בעיר, דוד כהן עובד מד"א לשעבר. "כמידי יום ביומו כלתי חן ונכדתי תמר מגיעים אלינו הביתה בשעה 07:15. הבוקר (יום חמישי) משום מה היה עיכוב, ובסביבות השעה 07:30 הגיעה אליי הביתה כלתי עם הנכדה בוכה ונסערת. מתברר כי כלתי ונכדתי נפלו מהמדרגות ליד גן ילדים ומשם רצו לקופ"ח ולמד"א, אך לא היה מענה, הכל היה סגור.
מכיוון שאני איש מד"א לשעבר, מבדיקה ראשונית לא נראה שהמקרה היה חמור ובשעה 08:00 נאלצה ללכת לקופ"ח ולראות רופא. אדוני סגן שר הבריאות, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הפגיעה הייתה חמורה יותר ולא היה מי שייתן להם טיפול. חלילה, אם כך היה, איני יודע כיצד הייתי מגיב כאבא וסבא. אלה תוצאות המדיניות ה'חכמה' שלך אדוני סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לפתרון הרפואה הדחופה בקריית שמונה. אנחנו, ילדינו ונכדינו מופקרים לגורלנו בנושא הכי חשוב, בריאות וטיפול רפואי דחוף. אני מקווה ומייחל שתתעוררו לפני שיקרה אסון ואז באמת כל הסכרים ייפרצו ונגיב בחומרה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad