היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

למה שאני אתעצבן לבד?

מה שלא שמתם לב, שבדרך ממתקן הירקות לקופה, הירקן הספיק להחליף את המחירים במהירות הראויה לכל "שבח". לך עכשיו ותוכיח שלפני כן היה מחיר אחר. למה שלא יעשו את השינויים בזמן שהמרכול לא פעיל? זה מה שנקרא "לקצור את הדשא מתחת לרגלים.

בקריית שמונה אנו מתברכים בלא פחות משבעה מרכולים האמורים להתחרות בניהם על כיסו של הצרכן. ובכן, דעו לכם, שלחלק מהם יש תאום והשוואת מחירים בהסכמת המנהלים!

לא פעם תפסנו אותם על חם במזימותיהם ואף התרענו בפניהם שזה לא יפה וגם לא חוקי!

אבל הם בשלהם. הרי יודעים שיש להם עסק עם פריירים. קרטל, מה זה?!

ומה דעתכם על זאת?>>> הרי מצוקת החניה בעירנו ידועה לכל. אבל ישנם מזוכיסטים שדווקא נהנים מהמצב. תארו לעצמכם שאתה מחפש חניה במתחם קופת החולים או בכל מקום אחר. והנה "גבר" נכנס לרכב שלו, ואתה מצפה בקוצר רוח שיפנה את המקום. ואתה מחכה, מחכה ומחכה… והבנאדם לא זז. אתה יורד מהאוטו וניגש אל הנהג, ומה הוא עושה? מסדר ניירות, מדבר בנייד ובהמשך …מנקה את לוח השעונים. לא, לא דיברתי איתו, אבל המבט הזועף שלי, הספיק לו כדי להבין מה שאני מצפה ממנו. ואכן, הוא 'נמלט' מהמקום במהירות "מבלי לבקש את העודף".

לצערי יש הרבה כמוהו, במצבים דומים ואחרים, והם לא ישתנו, כי זה באופיים האגואיסטי והאנטי חברתי מולד או נלמד.

 

בסך הכל רציתי>>> כאוהב סדר, אני רגיל לאסוף את עגלות הסופר כדי הביאם למקום "עגינתן" וזאת כדי לאפשר לבאים למרכול לתמרן עם רכבם בלי להינזק. הרי הישראלים ידועים כבלגניסטים, וכל אחד משאיר את עגלתו במקום, העיקר שלא תפריע לו ביציאתו מהמתחם. באחד המקרים, מצאתי עגלה ממש באמצע מגרש החניה, וניגשתי אליה כדי להביאה "לחוף מבטחים". והנה, היא מסרבת לזוז… היא נראתה כבדה כמו פגר של חמור.

מחוסר ברירה עזבתי אותה "לנפשה", והלכתי לדרכי די מאוכזב. וכאילו שזה לא הספיק לי, בא אלי בנאדם כעוס והתחיל לגעור בי. 'ככה זה, עוזבים את העגלה באמצע והולכים…!'

הייתי ממש נבוך. לך עכשיו ותסביר לו את הסיבה ולמה? זהו כאן, בג'ונגל שלנו, רציתי להיות צדיק, יצאתי רשע.    

                                           

סכנת נפשות

כל מי רוצה להגיע למרכז "ביג" בדרומה של העיר ברכבו, מסכן את עצמו ונוסעיו בתאונת דרכים העלולה להיות גם קטלנית, חלילה. מדובר בפניה מזרחה משדרות תל-חי אל המתחם עצמו. הסכנה היא מהתנגשות עם כלי הרכב המגיעים מכיוון דרום לקריית שמונה. הם מגיעים במהירות מסחררת, בסביבות ה- 100 קמ"ש, עוד בטרם הפנימו שנכנסו לשטח עירוני המחייב הגבלת נסיעה של 50 קמ"ש. נהג מנוסה, יודע להעריך נכונה, אם הדרך פנויה ו/או המרחק בין הרכב הנכנס לעיר לבינו, יאפשר לו לעשות את פנייתו שמאלה בבטחה, לא כך אצל נהג צעיר או לנהג חסר סבלנות ופזיז.

אני כותב שורות אלו עקב תאונה שקרתה לפני כעשרה ימים, במקום המדובר, ונסתיימה בטוב עם שתי פצועות קל, ורכב מעוך.

יתכן שצריך לחשוב להתקין רמזורים במקום, וטוב שעה אחת קודם. את שלי אני עשיתי…

אולי יעניין אותך

Bottom ad