היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לעזאזל, למי להאמין?

 

החבר הסכים ללא היסוס. אם כבר אז כבר… אותו חבר עמד ליד הטכנאי ולא הפריע לאיש אך לא כך חשב המקצועי, בטענה שזה מפריע לו לעבוד… מעשית, לא הייתה כל סיבה הנראית לעין כדי להרחיקו, כי באמת הוא לא הפריע לו כלל. ובכל זאת הוא כן התרחק. לא עברו חמש דקות והמנוע "הוחלף"?!

בעל הבית ביקש את המנוע שהוחלף וקיבל. הטכנאי דרש סך של שלוש מאות שקלים, קיבל, והלך לדרכו. בכל זאת, לחבר הייתה הרגשה לא נעימה שהטכנאי סידר אותו. הוא פנה אליי וסיפר לי על מהלך העניינים. שנראים לי מוזרים במקצת, לכן ביקשתי ממנו להביא לי את המנוע לבדיקה. כן, מה לעשות, זה בתחום הידע שלי… ואלו הן התוצאות: החוטים המחברים היו גזורים עד אפס, דבר המונע חיבורם לחשמל לבדיקת תקינות. שתיים, למנוע חסרו ארבעה ברגים מתוך חמישה. המחברים את שני חלקי המנוע…שלוש, המנוע נראה מלוכלך כאילו הוצא מגרוטאות ולא ממקרר ביתי.

המסקנה הברורה היא, שהמנוע לא הוחלף כלל. כי אי אפשר להחליף מנוע בפרק זמן כה קצר, ואיך אפשר לפרק ארבעה ברגים שאחד מהם שבור, תוך חמש דקות?! ולאן נעלמו אותם ברגים, מדוע בכלל היה צריך לפתוח אותם, ועוד בשטח ללא הציוד המתאים?

החבר לא זכר מה שמו של הטכנאי שביצע את העבודה, ורק לאחר התעקשותי וחקירה מקיפה, נודע לי מי הוא. האמת היא שעדיף היה לי לא להכיר אותו, כי התברר לי שזה חבר קרוב מאוד ולא האמנתי שהוא היה מסוגל לבצע תרמית שכזו.

המנוע אכן לא הוחלף! אם כן למי באמת להאמין? האם קיימים בכלל אנשים ישרים אפילו בסביבתנו הקרובה?

לידיעתכם, בעל מקצוע הגון וישר לעולם לא ימנע מכם לראות את ביצועיו, כי זאת גאוותו המקצועית ששווה לו יותר מכסף. תאמינו לי שאני יודע על מה אני אומר.

.המסכנה המתבקשת היא, בכל מצב ובכל מקרה, תזכרו תמיד את שתי המילים הנאמרות על ידי חכמים מאיתנו: "כבדהו וחשדהו"! אלו הן מילות מפתח לכל עסקה

הבהרה

"על ראש הגנב בוער הכובע", למרות התגובות הנזעמות ולעתים אף מעליבות, של אחדים בודדים מאוד, של מנהלי עסקים שרואים את עצמם נפגעים מהביקורות שאנחנו מבצעים בעסקיהם, אנחנו מבהירים שנמשיך בעבודתנו הברוכה לדעתנו, לטובת האזרח והצדק .

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad