היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מט"י: מרכז עסקים בראש פינה

מרכז העסקים ראש פנה שבנייתו צפוי להסתיים בקרוב, יחל תוך זמן קצר בפעילותו לסיוע וקידום יזמים ועסקים.

מרכז העסקים ומט"י צפון הגליל מיועדים לסייע לכלל היזמים והעסקים הפועלים באזור, במגוון תחומים: יעוץ מקצועי, הכוונה עסקית, הדרכות מקצועיות וקורסים, סיוע בקבלת מימון עסקי, וכיוצ"ב.

הקמת המרכז בראש פנה מאפשרת ליזמים ועסקים בתחילת דרכם נגישות למגוון שירותי יעוץ והכוונה, תחת קורת גג אחת, במקום בו שכר-הדירה והעלויות הנוספות הן מופחתות.

מטרת המיזם הינה לאפשר קידום, צמיחה ויצירת מקומות עבודה חדשים שירחיבו גם את אפשרויות התעסוקה שבאזור ובכך יתרום המרכז  תרומה כלכלית משמעותית לאזור כולו.

במרכז משרדים המיועדים ל 15 עסקים. עסקים אלו זוכים לתמיכה כלכלית משמעותית, משרד מצויד ומאובזר במלואו, שכ"ד מסובסד הכולל בתוכו גם את כל יתר ההוצאות: ארנונה, חשמל, מיזוג, אינטרנט וכד'. כמו כן נהנים העסקים המתקבלים מליווי עסקי צמוד של מנהלת המרכז וכן של יועצים ומומחים נוספים, על פי הצורך הספציפי של כל עסק ועסק.

ניצן בלום-סלע, מנהלת המרכז, צופה כי בתוך פרק זמן קצר של עד כשנתיים, יתרחבו העסקים, יעלו על דרך המלך להצלחה, ויפנו את המקום במרכז לטובת עסקים חדשים שייכנסו במקומם ושיוכלו ליהנות גם הם ממגוון היתרונות שמעניקה המרכז. "עד עכשיו אוכלסו כבר למעלה מ-75% מהמשרדים ע"י עסקים חדשים, מגוונים ובעלי פוטנציאל צמיחה. אנו צופים כי יתרת המקומות תתמלא עד    15.2.2012, ביום בו יפתח המרכז. מרכז העסקים והמט"י מציעים לכלל העסקים באזור, מלבד לעסקים במרכז, שירותים מסובסדים ע"י משרד התמ"ת הכוללים ליווי עסקי בתחומי השיווק, ניהול פיננסי ועוד, הפנייה למקורות מימון ותוכניות עסקית לצד קורסים והדרכות שיערכו במקום החל

מהחודש הקרוב".

למתעניינים באפשרויות השונות ופרטים נוספים מומלץ לפנות ישירות בטלפון: 6934553 – 04,

או במייל: nitzan@matik8.co.il  לניצן בלום-סלע, מנהלת מרכז העסקים ראש פנה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad