היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מלול לנתניהו: אל תבטלו את הטבות המס לקריית שמונה

 

 כבשת הרש שהעניקה ממשלת ישראל בעבר לתושבי קריית שמונה בדמות הנחות המס, היא לצנינים בעיני פקידים באוצר שבכל שנה הם מנסים לבטל אותה.

סמי מלול ראש העיר לשעבר, עוקב אחר ההתפתחויות ומידיעות שהגיעו לאוזניו, הוא למד שהכוונה לבטל את ההטבה, שוב עומדת על הפרק. במכתב מנומס, מרוסן אך תקיף, פנה מלול לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו לדאוג לכך שההטבה לא תילקח מקריית שמונה. העתקים מהמכתב שלח מלול לשר האוצר ד"ר יובל שטייניץ, ליו"ר ועדת הכספים משה גפני ולשורה של חברי כנסת.

וכך כותב סמי מלול לראש הממשלה: "הנדון: הטבות מס- קריית שמונה. לאור פסיקת בג"צ בעניין הטבות מס לישובים, מתקיימים בימים אלו דיונים באוצר לגיבוש מדיניות וגיבוש מפת הטבות מס חדשה והכנת תיקון לחוק בהתאם.

 אבקש את מעורבותך כך שהטבת המס הניתנת לקריית שמונה תישאר ללא שינוי. כידוע לך ניתנה הטבת מס זו לקריית שמונה וליישובי קו העימות (9 ק"מ מהגבול) בשל החיים בצל ירי קטיושות ואמל"ח אחר, במהלך שנים רבות וזאת בניסיון לפצות במקצת בעבור הנזקים הרבים ברכוש ובנפש.

עבור קריית שמונה, הטבה זו היא קריטית וחשובה ביותר ואף ארחיק לכת ואומר שהיא קיומית לעתיד העיר.

יש חשיבות רבה שבמסגרת מפת ההטבות המס החדשה ישמר היתרון היחסי של קריית שמונה, פעם אחת על פני האזור ופעם אחת על פני המדינה.

אתה לאורך שנים תמכת בקריית שמונה וראית בה מוצב אזרחי קדמי ואני משוכנע שלא תיתן יד לפגיעה בעיר הצפונית למודת הסבל". בשיחה עם "חדשות הגליל", מלול משוכנע שראש הממשלה נתניהו יעמוד איתן נגד הניסיונות לגזול את כבשת הרש של קריית שמונה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad