היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מסיבת גיוס למתגייסי קריית שמונה, חצור, צפת וראש פינה עם הדג נחש, דודו אהרון ונתן גושן

במקום תיפתח לשכת גיוס של בקו"ם (מיטב) עם כ-60 עמדות מחשב מאוישות. המתגייסים יוכלו לקבל במקום מידע אישי על שיבוצם בצה"ל, להגיש בקשות מיוחדות, ואף לבקש שינוי שיבוץ ולקבל תשובות מיידיות.

בפארק ייערך הפנינג ענק עם מתחמי אטרקציות שהוקמו במיוחד, מספר מתחמי הופעות, מסיבת אוזניות של חברת "פלאפון", ויחולקו מתנות רבות לבאי הפסטיבל.

מועדון יותר, מועדון ההנחות וההטבות לחיילי החובה מפיק את האירוע, המיועד לכל המתגייסים מ-7/2013  עד 5/2014, הכניסה חינם בהצגת ההזמנה שנשלחה בדואר או תעודת זהות משנתון 95-96

קבלת קהל בלשכת הגיוס במקום

במסגרת שיתוף פעולה עם מיטב (בקו"ם) תוקם במקום לשכת גיוס לכל דבר, ובה כ-60 עמדות מחשב און-ליין. המתגייסים יוכלו לקבל במקום מידע אישי, להגיש בקשות מיוחדות, לקבל הסבר על המיונים לקורסים, מסלול העתודה , המיונים לסיירות וליחידות העילית, מסלולי שירות מיוחדים ויום הגיוס. ניתן גם להגיש בקשות שינוי שיבוץ ולקבל החלטות במקום.

כמו כן יפגשו בני הנוער במקום עשרות חיילים מחילות שונים, המשרתים כעת ביחידות ספציפיות,  ויוכלו להתרשם באופן ישיר מניסיונם ומחוויית השירות שלהם. בשטח יהיה גם מתחם של מיצג החילות בצה"ל .

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "האגודה למען החייל מחבקת את המתגייסים והמתגייסות כבר מעכשיו, ולאורך כל שירותם בצה"ל. בחירתם לתרום למדינה אינה מובנת מאליה, ועל כך אנו מצדיעים להם היום"

 

מתגייסי קריית שמונה, חצור, צפת וראש פינה מוזמנים לאירוע ההצדעה חינם שייערך ביום שלישי, ה- 2.7.2013 החל מהשעה 17:00 בפארק גני יהושע בתל אביב

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad