היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

משחק משוגע נ ק ו ד ה !

מוטי איווניר: בית"ר שיחקה טוב יותר לאורך המשחק

את המשחק נגד בית"ר ירושלים נזכור בעיקר בעקבות שלוש הדקות האחרונות והמשוגעות בסיום המשחק.

עירוני קריית שמונה שיחקה ביום א' האחרון נגד בית"ר ירושלים בטדי במחזור השני של ליגת העל. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה עקב משחק טקטי למדי מצד הקבוצה העירונית שרוב שלבי המשחק שיחקה בחלק המגרש שלה והייתה עסוקה בהתגוננות ומדי פעם יציאה למתפרצות שהיו מועטות מידי ולא מדויקות במיוחד במסירה האחרונה.

ארבעים הדקות הראשונות של המשחק היו די משועממות מצד שתי הקבוצות, למרות שבית"ר שלטה יותר בכדור היא לא הגיעה למצבים מסוכנים מול איתמר ניצן. בדקה ה-44 באחת מן ההתקפות המתפרצות של הקריה פרץ אורן ביטון מאגף שמאל הוציא כדור רוחב ונגיעה של בלם בית"ר, בנש, גרמה לכדור לחדור לשערו הוא ובכך קבע את תוצאת המחצית 1-0 לזכות קריית שמונה. את המחצית השנייה פתחה בית"ר בלחץ על השער של ניצן  ואף נשרק לטובתה בעיטת עונשין מ11 מטר שאותה החמיץ קלאודימיר. בדקה ה-61 הורחק בלם קריית שמונה הייטור שהכשיל את חלוץ בית"ר אבוחצירא שהיה אחרון מול השער ובכך נשארה הקריה ב-10 שחקנים מה שהגביר את הלחץ של בית"ר על הקבוצה העירונית.

בית"ר המשיכה לשלוט בכדור ואף לתקוף גלים גלים את שערו של איתמר ניצן שוער הקריה שביום גדול עצר את כל ההתקפות של הקבוצה מהבירה. בדקה התשעים של המשחק כשכולם כבר היו בטוחים ששלוש הנקודות מגיעות לצפון, הצליחה בית"ר להבקיע שער מרגלו של שמעון אבוחצירא שבעט כדור אלכסוני והשווה את התוצאה ל1-1. לאחר דקה העלה לידור כהן את בית"ר ל2-1  ולאחר דקתיים השווה ברוסו את התוצאה ל2-2 ובכך קבע את תוצאת המשחק.

 

בסיום המשחק אמר מוטי איווניר: לא יודע אם לשמוח על הנקודה או להיות עצוב על השלוש נקודות שהפסדנו. בסופו של יום לקחנו נקודה במשחק חוץ קשה. אין ספק שבית"ר הייתה טובה יותר בכל שלבי המשחק. היה לנו מזל ויום גדול של איתמר ניצן בשער. אנחנו קבוצה חדשה שמשתפרת ממשחק למשחק ובית"ר היא קבוצת צמרת, שעברה הרבה משחקים העונה וכושר המשחק והכושר גופני שלהם נמצא ברמה הרבה יותר גבוהה משלנו. אלו הפערים בינינו נכון להיום. צריך לזכור גם שהרחיקו לנו שחקן וזה לא היה קל לשחק עם עשרה שחקנים מול אחד עשר במשחק שכזה. יש לנו קבוצה טובה שתשתפר ממשחק למשחק ואני מאמין שבעתיד הקרוב כבר נשחק טוב יותר. בשורה התחתונה יצאנו מפה עם נקודה ואני שמח. אני מרוצה מזה שיש לנו ארבע נקודות אחרי שני מחזורים.

צילום: ליאת אבשלומי.

השבת לא יתקיימו משחקים בליגת העל לטובת משחקי הנבחרת.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad