היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עושים היסטוריה? "אף אחד לא נשאר בבית – כולם נוסעים לרמת גן"

אחרי שלא הפסיקו לחייך בסיום משחק חצי גמר גביע המדינה בה ניצחה קבוצת הכדורגל שלנו את הפועל באר שבע – אוהדי קבוצת הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה יכולים להמשיך לחייך כל הדרך לגמר.

ראש העיר הודיע הבוקר כי החליט להיענות בחיוב לבקשת מאות אוהדים שפנו אליו בימים האחרונים ויעמיד לרשות אוהדי קבוצת הכדורגל של קריית שמונה הסעות ללא תשלום במשחק החשוב במסגרת גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה שייערך ביום רביעי 7.5.14 בשעה 20:30  באצטדיון רמת גן.

כזכור גם שנה שעברה סייעו ראש העיר ניסים מלכה והמשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום בתקציב גדול לצורך הסעת ילדי ואוהדי קריית שמונה לאצטדיון הלאומי למשחק חצי הגמר נגד מכבי חיפה ולמשחק הגמר באיצטדיון נתניה נגד הפועל רמת גן.

 

"אני שמח שגם השנה אנו מעמידים לרשות ילדי ואוהדי קבוצת הכדורגל שלנו הסעות חינם למשחק וקוראים לכולם להגיע לרמת גן ולצבוע את האצטדיון בכחול ולבן", אמר ראש העיר ניסים מלכה. "לפני כשנתיים זכינו באליפות היסטורית ואני מקווה  כי השנה נעשה היסטוריה נוספת כאשר נזכה בגביע. ברגע מכריע זה אני קורא לכולם לעשות איתנו את הנסיעה עד רמת גן ולעודד את השחקנים שלנו במסע הקסום עד להבאתו צפונה של גביע המדינה".

 

ראש העיר הודה לראש המועצה האזורית גיורא זלץ ולראש מועצת מבואות החרמון בני בן מובחר על החלטתם לסייע בהסעת האוהדים למשחק החשוב. כמו כן הודה ראש העיר למפעלי עוף הגליל, תע"ש, אלביט ומפעלים נוספים שהחליטו לתרום אוטובוסים לטובת אוהדי הקבוצה.

ראש העיר מתכוון להוביל את השיירה כל הדרך עד לאצטדיון רמת גן.

הסעות ייצאו ביום רביעי 7.5.14 בשעה 15:30 מהחנייה הצפונית של איצטדיון הכדורגל העירוני (צמוד לבית הקשיש).

 

לפרטים נוספים: 050-8675052

אולי יעניין אותך

Bottom ad