היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עירוני ק"ש מול מ.ס אשדוד

שבת ב-19:00 קריית שמונה תארח את מ.ס אשדוד למשחק ביתי שני ברציפות, הכחולים של ברק בכר ינסו לשחזר את הניצחון הענק מלפני הפגרה ולהשיג 3 נקודות נוספות בטבלה.

במהלך הפגרה המשיכו הכחולים בשגרת האימונים וקיימו גם משחק אימון מול רעננה, במועדון היו מרוצים בסה"כ מהיכולת במשחק האימון בייחוד בשל העובדה שהוא נערך בכדי לשמור על כושר אך יחד עם זאת שחקני רעננה הגיעו בקלות לשער של גיא חימוב ועל זה ברק בכר יהיה חייב לתת את הדעת.

יחד עם זאת בכר גם יודע שאשדוד זה ממש לא רמה"ש, רק במחזור הקודם ניצחו חניכיו של ניר קלינגר את מכבי חיפה בתוצאה 3:2 ובקריה יצטרכו לתת את הדעת על משחק ההגנה ובעיקר להמשיך להיות תכליתיים בהתקפה.

בכר גם ייאלץ להסתדר ללא ברק בדש שנפצע במשחק האימון וייעדר כשבועיים לפחות, ככל הנראה מי שיחליף את מקומו יהיה החלוץ הצעיר אופיר מזרחי שמתחילת העונה מציג כישרון יוצא דופן ויכולת מצוינת.

שחקנים בקבוצה אמרו לעיתון חדשות לקראת המשחק: "השבוע המשכנו לעבוד קשה כדי שנגיע מוכנים ודרוכים, אנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב שאנו נמצאים בו ואין יותר טוב מעוד משחק ביתי כדי להשיג ניצחון שני ברציפות. ברור לנו שאם נמשיך פתיחה כזאת של העונה זה יעניק לנו ביטחון להמשך, אנחנו חוזרים מהפגרה חדורי מוטיבציה להמשיך את המומנטום החיובי".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad