היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: המשטרה תפסה 26.5 ק"ג חשיש שהוברחו מלבנון | ועוד…

הגבול עם לבנון אינו רק מקור לכאב ראש ביטחוני. הגבול בנקודות שונות לאורכו משמש נתיב הברחת סמים ואמצעי לחימה לתוך שטחה של מדינת ישראל.

השבוע, במארב לילי שהציבו בלשי משטרת ישראל בסיוע צה"ל, נלכדו שלושה חשודים, שניים מהם תושבי ראג'ר. התיק הכיל שלושים ושתיים יבילות של סם מסוג חשיש שהיו עטופים היטב בנייר אלומיניום.

שוויו של הסם מוערך בכשבע מאות אלף שקלים.

הסם הוחרם והחשודים נעצרו על ידי המשטרה להמשך חקירה.

יודגש, במקום שמבריחים סמים, מבריחים גם נשק ואמל"ח, זו אקסיומה שמוכיחה עצמה פעם אחר פעם.

במשטרה מציינים שבשלושת החודשים האחרונים סיכלה יחידת הגבולות מספר הברחות של סמים מסוכנים מסוג חשיש במשקל כולל של 75 ק"ג והברחת ענק של 32 כלי נשק בשווי מוערך של כ-4,000,000 שקלים. פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שביצעה ומבצעת המשטרה בשנים האחרונות.

משטרת ישראל מדגישים שהם ימשיכו לפעול במגוון מישורים גלויים וסמויים במרחב האווירי, ביבשה ובים במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

נוער, נוער ועוד פעם נוער

משטרת ישראל, במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה, קיימה השבוע יום קהילה-משטרה לבתי ספר וגני ילדים במטולה, פעילות שהועברה על ידי מש"קית מג"ב מאשכול מטולה. במפגש נטלו חלק כוחות חירום והצלה, רשות הטבע והגנים, כיבוי אש, יחידת חילוץ מבואות חרמון, פרשים, כלבנים ומתנדבים.

לילדים הוצגו אמצעי המשטרה והכוחות השונים וחולקו תשורות לילדים. היה זה יום מהנה וחוויתי לכלל המשתתפים.

משטרת ישראל, במסגרת חיזוק הקשר בין הדור הצעיר של הקהילה למשטרה, קיימה השבוע פעילות עפ"י מודל "נוער בטוח" בקריית שמונה.

עמותת עלם, מוטב יחדיו, הרשות למאבק בסמים ואלכוהול, עו"סים/יות מדריכים ובני נוער חברו יחד בפעילויות משותפות על מנת להקנות לבני הנוער ערכים ומשמעויות כיבוד ושמירת החוק.

התקיים השבוע משחק כדורגל משותף שהוא חלק מסדרת פעולות בונות אמון בין בני הנוער לגורמי האכיפה בעיר קריית שמונה. פעילויות אלה מהוות נדבך חשוב נוסף בחיזוק הקשר בין הקהילה למשטרה.

 

על קטנוע בלי רישיון

בפעילות שוטרי תחנת קריית שמונה השבוע, נתפס באחד הישובים באזור תושב המקום בשנות ה-30 לחייו כשהוא נוהג על קטנוע ושמעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

הנהג עוכב לתחנה, נחקר ונרשמו לו דוחות תנועה בהתאם. הקטנוע נגרר והושבת ל-30 יום. הנהג זומן לבית משפט ויישפט בשיפוט מהיר.

משטרת ישראל תמשיך בפעילות נחושה כנגד  נהגים הנוהגים בצורה בריונית ותדאג להביאם לדין.

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה חסר הפשרות בקטל בכבישים. המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad