היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים – 25.11.16

מפעל לסמים בבית

בפעילות משרד הבילוש של משטרת קריית שמונה בוצע השבוע חיפוש בדירה בעיר. במקום נתפס ציוד רב המשמש לגידול סמים וכמו כן נתפס חומר החשוד כסם. שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם שנמצאו במקום עוכבו לחקירה, נחקרו ומסרו את גרסתם. השלושה נעצרו ושוחררו למחרת בתנאים מגבילים.

 

עריק מצה"ל פרץ מחסום

באחד הלילות השבוע ביצעו שוטרי תחנת קריית שמונה מחסום משטרתי בצומת המצודות בקריית שמונה. חשוד כבן 19 תושב אחד הכפרים בצפון שהגיע עם רכבו למחסום והבחין בשוטרים, פרץ את המחסום והמשיך בנסיעה פרועה בניסיון להימלט מהשוטרים. החשוד נתפס זמן קצר לאחר מכן והוברר כי הינו עריק מצה"ל. החשוד נעצר, נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים ובסיום החקירה הוא הועבר לידי צה"ל להמשך טיפול.

 

ממשיכים להחרים קריוקי

באחד הלילות השבוע התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על הקמת רעש במקום ציבורי באזור הנחל סמוך לבית הלל. ניידת משטרה הגיעה למקום והפסיקו את מטרד הרעש. השוטרים החרימו את ציוד ההגברה ששימש את מקימי הרעש ונרשם דו"ח על הקמת רעש לבעלי הציוד.

 

דו"חות חנייה בשוליים של תל חי

המשטרה ממשיכה בפעילות האכיפה המוגברת נגד חניות בניגוד לחוק ובמיוחד חנייה בשוליים בצירים המובילים למכללת תל חי, והשבוע נרשמו דו"חות לחונים בניגוד לחוק. פעילות האכיפה תימשך עד למיגור התופעה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad