היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קטטה 'עם צופים' בין שתי תלמידות

שתי קטינות בנות 16 הלומדות בשני בתי ספר שונים בעיר, תקפו זו את זו מחוץ לתחומי בית הספר ולאחר שעות הלימודים. השתיים, החלו את המריבה באמצעות הווטצאפ ו'סיכמו' ביניהן להיפגש להמשך המריבה אחרי הלימודים.

האירוע צולם על ידי קטינים אחרים עד אשר אחד מהם ניגש והפריד בין השתיים. הסרטון הגיע לידי המשטרה שפתחה בחקירת האירוע. הקטינות הובאו לתחנת המשטרה בליווי הוריהן ונחקרו באזהרה בגין תקיפה הדדית. בסיום חקירתן שוחררו בערבות והרחקה אחת מהשנייה.

מנהלי שני בתי הספר אשר העניין הגיע לידיעתם נחרדו לשמוע על כך שתלמידים שהיו עדים לאירוע לא הגישו עזרה ועמדו מן הצד. הצוותים החינוכיים בשני בתי הספר אספו את כל תלמידי השכבה, מעל 200 תלמידים והחלו בתהליך חינוכי בו הסבירו שהתנהגות מעין זו אינה תקינה ואין מקומה במערכת החינוך של קריית שמונה. התלמידים והצוותים החינוכיים פתחו את הנושא וניסו להבין מה הביא את הילדים לנהוג כפי שנהגו.

"לא נסבול כל צורה של אלימות בבית ספרנו, גם אם היא מתרחשת מחוץ לשעות הלימודים כפי שקרה הפעם. אנחנו מקווים שבעקבות התהליך שנקטנו, התלמידים הפנימו את המסר החשוב ש'לא תעמוד על דם רעך', ציווי חשוב בתרבות היהודית", אמרו בבתי הספר שתלמידותיהן היו מעורבות בתקרית.

אולי יעניין אותך

Bottom ad