היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קטינים ואלכוהול לא הולכים טוב

במסגרת פעילות יזומה של יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה כנגד צריכת אלכוהול ע"י קטינים הבחינו השוטרים במספר קטינים כשברשותם אלכוהול. בתשאול ראשוני שבוצע עימם הוברר כי בגיר שהיה בקרבת מקום הוא זה שסיפק להם את האלכוהול. הבגיר אותר והובא לחקירה בתחנת המשטרה בחשד להספקת אלכוהול לקטינים. נפתח נגדו תיק פלילי.

משטרת ישראל רואה בחומרה את התופעה של צריכת אלכוהול ע"י בני נוער ובכלל זה מכירת אלכוהול ושתיה של אלכוהול על ידי בני נוער במקומות ציבוריים.

המשטרה משקיעה מאמצים במאבק בלתי פוסק בתופעה וזאת באמצעות פעילות גלויה וסמויה ואף נערכת ופועלת באופן מוגבר ויזום כנגד התופעה.

משטרת ישראל פונה אל הורי בני הנוער ומבקשת מהם לגלות ערנות מוגברת לצריכת אלכוהול וחומרים מסוכנים אחרים על ידי ילדיהם.

 

הרכב נסע על סמים

בפעילות יזומה של שוטרי הסיור של תחנת קריית שמונה השבוע, הבחינו השוטרים בבחור תושב אחד הישובים באזור בשנות ה-20 לחייו כשהוא מעשן סמים תוך כדי נהיגה. בבדיקת שתן שנעשתה לו התגלתה כמות נכבדה של סם בגופו. הנהג נחקר בתחנת המשטרה, נעצר והובא לבית משפט להגשת כתב אישום בהליך מזורז. רישיונו נשלל במקום ל-30 יום ורכבו נגרר והושבת, גם כן ל-30 יום.

 

 

גניבה המונית של אופניים

בפעילות שוטרי מג"ב באחד הקיבוצים באזור, נתפסו השבוע שלושה חשודים תושבי אזור המשולש בשנות ה-20, 30 וה-50 לחייהם כשעל המשאית שלהם היו 14 זוגות אופניים חשודים כגנובים. החשודים עוכבו לתחנת המשטרה, נחקרו, מסרו את גרסתם ונעצרו. מבדיקה הוברר כי אכן האופניים גנובים ונגבו עדויות מהמתלוננים. למחרת שוחררו החשודים בתנאים מגבילים. המשאית עימה בוצעה העבירה נתפסה כמוצג והובאה לתחנת המשטרה. זוגות האופניים הושבו על ידי המשטרה לקורבנות מהם הם נגנבו.

 

דו"חות דו"חות דו"חות

בפעילות שוטרי התנועה של תחנת קריית שמונה בשיתוף שוטרי הסיור, נרשמו השבוע 70 דוחות תנועה. 20 דוחות נרשמו בגין אי חגירת חגורות בטיחות והתקני ריסון, 20 דוחות בגין אי עצירה בתמרור עצור ו-5 דוחות בגין שימוש בפלאפון בזמן נהיגה. שלושה רכבים הורדו מהכביש עקב שיפורים שהותקנו ברכבים ולנהגים נרשמו דוחות בהתאם. המשטרה תמשיך בפעילות נחושה כנגד נהגים בריונים המפרים את החוק ותנקוט נגדם יד קשה. סעו כחוק.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad