היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שנה ידידותית למשתמש ולסביבה

עודכן יישומון הגליל העליון, שירות חדש של טפסים מקוונים, והחלה התקנת תאורת לד ידידותית בקיבוצים

שנת 2018 נפתחה בסימן של חדשנות במועצה אזורית הגליל העליון. אם אתם צריכים למלא טופס הרשמה, להגיש בקשה להנחה או לקבלת פטור ממשהו, או לדעת איזה מופע יש בכפר בלום או במקום אחר, כל המידע נמצא ביישום (אפליקציה) "מועצה אזורית הגליל העליון", שהושקה מחדש, ככלי נגיש יותר ומתקדם עבור התושבים. את היישום אפשר להוריד לכל טלפון נייד "חכם", ולהתחיל להשתמש, למשל לדווח למוקד על מפגעים, לצפות בלוח אירועי תרבות ומופעים, לברר מתי מגיע אוטובוס, או לברר דרכי התקשרות אל מי שצריך.

ביישום מציגה המועצה את שירותיה, להתעדכן ראשונים על שירותים חדשים, ולקבל עדכוני ביטחון ותרבות ישירות לנייד. עוד בישומון מערכת מפות אזוריות, הודעות דובר המועצה, וחיבור לשמיעה און-ליין של קול הגליל העליון. אתם מוזמנים להשתמש.

 

מקוונים אלייך

בתוך היישומון קיימת אפשרות למלא טפסים מקוונים (אינטרנטיים), עבור מגוון רחב של שירותים ושימושים מוניציפאליים, ביניהם בקשה להנחה בארנונה, פטור מסיבות שונות, תמיכה או קבלת מלגה, רישוי עסקים ועוד. אסף לנגלבן מנהל אגף שירותים מוניציפאליים במועצה מציין כי טופס מקוון הינו טופס המאפשר למלא את הפרטים המבוקשים במחשב. מילוי הפרטים בסלולארי או במחשב הוא ידידותי יותר, מסייע למנוע טעויות או החסרת פרטים, ומקל על קליטת הנתונים במערכת. בסיום הזנת הפרטים ישלח הטופס ישירות לתאגיד, ע"י לחיצה על כפתור "שלח".

טפסים מקוונים נוחים לתפעול, בטוחים, וגם חסכוניים לכל משתמש. הטופס המקוון מחליף את השיטה הקודמת שהצריכה הדפסה של הדף מהאתר, סריקתו או צילומו, ושליחתו ליעד המבוקש. בשיטה החדשה המידע מוקלד ומוזן ישר ליעדו.

 

 

החלה התקנת הפנסים

החלה התקנת יותר מ- 3000 פנסי תאורת לד יעילה וחסכונית בקיבוצי מועצה אזורית הגליל העליון שהצטרפו למבצע התייעלות אנרגטית. הקיבוצים הראשונים בהם הותקנו הפנסים היו שמיר, נאות מרדכי ולהבות הבשן, שם ביצעה המועצה עם הקבלנים שנבחרו הרחבה של תכניות התקנה ששלושת הקיבוצים ביצעו בעצמם. השבוע מתבצעת החלפת 230 פנסים בקיבוץ דן, ומשם ימשיכו המתקינים לשניר להתקין מספר דומה של פנסים, יעלו למשגב עם ולשאר הקיבוצים. אסף לנגלבן מנהל שירותים מוניציפאליים מזכיר כי תאורת ה'לד' מחליפה פנסים ישנים ותשדרג את נראות הקיבוץ. איכות התאורה טובה יותר ומדויקת, ולא פחות חשוב – החיסכון הכספי היותה של תאורה זו ידידותית לסביבה. הפנסים הינם של חברת געש תאורה, והאחריות עליהם במסגרת המכרז היא לשמונה שנים, המעידים על היותה שיטת תאורה חסכונית ויעילה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad