היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שנה שנייה ברציפות ד"ר אדם וילר גור אריה, מהאקדמית תל-חי "מרצה מעורר השראה"

ד"ר אדם גור אריה, מרצה בחוג לחינוך במכללה האקדמית תל-חי, נבחר, זו השנה השנייה ברציפות, בפרויקט "מרצה מעורר השראה" שמובילה התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.

הפרויקט, בו לוקחים חלק כל מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ,  מהווה ניתוח איכותני לתפיסותיהם של סטודנטים וסטודנטיות בישראל את אנשי ונשות הסגל האקדמי, אשר היוו עבורם שינוי של ממש, וראויים להערכה והוקרה על פועלם הייחודי בשדה האקדמי.

על-פי התאחדות הסטודנטים הארצית, מטרת הפרויקט הינה כפולה: תחילה, זיקוק הערכים והתכונות האישיות והמקצועיות הנמצאות בבסיס ההוראה, אשר יוכלו לספק את הידע לבניית דמותו של "המרצה מעורר ההשראה". שנית, קיום שיח פורה בנושא איכות וחשיבות ההוראה של מרצים באקדמיה והשפעתם על עיצוב דור העתיד של ישראל. תובנות אלו מספקות הצצה נדירה אל חייהם של אנשי סגל במערכת ההשכלה הגבוהה, אשר לעיתים נסתרים מן העין וראויים  להוקרה והערכה פומבית.

ד"ר אדם וילר גור אריה, הוא מרצה מוערך ואהוב במיוחד על הסטודנטים הלומדים בחוג לחינוך בתל-חי אשר רבים מהם בחרו בו במסגרת פרויקט זה. בנימוקי הבחירה צוטטו הסטודנטים, אשר בין היתר אמרו עליו כך:   "אדם הוא מרצה שיודע להוביל לדיונים סוחפים ומעוררי מחשבה, שהרי כל זה הינה מטרתה של האקדמיה. הוא מרצה שיודע לאתגר ולעניין את הסטודנט ולהובילו לכדי מחשבה עצמאית. בקורסים של אדם לכל סטודנט יש מקום להביע את עמדתו ולהביא את עצמו ולתרום למהלך השיעור, שבדרך כלל גם ממשיך ללכת איתך הביתה בראש. אדם מייצר מרחב נוח ובטוח לדבר ולהתדיין. הוא מדבר בגובה העיניים ובעל ידע רחב. הולך לפי עקרונותיו ואמונותיו ולא

ועוד נאמר: "אדם הוא מרצה שחשוב לו להנחיל את דרכו באווירת הכיתה, אם בלעודד דיון פתוח לשלל הדעות, מעורבות הסטודנט לחשוב ולהיות חלק אקטיבי מהשיעור ולגרום לו לערער על מוסכמותיו. התוכן בשיעור תמיד מתקשר למציאות והוא דואג שעד אחרון התלמידים יבין ושאלותיו יענו. הוא תמיד זמין וקשוב. הושפעתי מאוד מהרצון שלו להיות מרצה משמעותי שזוכר את שמות הסטודנטים ואכפת לו מכל אחד ואחת באופן אישי. אין ספק שמעבר לתוכן הרלוונטי שהוא מעביר הוא משאיר את חותמו ואני מאוד שמחה שנחשפתי לשיטת הלימוד בגובה העיניים שגם דורשת כבוד וגם נותנת חזרה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad