היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תחרות הבניין המתחפש לעדלאידע

 

בעקבות שיתוף פעולה בעיריית קריית שמונה ורשת המתנ"סים  בין מוטב יחדיו, סניף תרבות הדיור, סניף עמידר והמדור הקהילתי באגף הרווחה הוחלט לאור ההצלחה של תחרות הבניין המטופח, לקיים תחרות הבניין בו דיירי הבניין מתחפשים יחד ומצטרפים לעדלאידע.

השבוע התקיימה הישיבה הראשונה לקיום התחרות בה השתתפו: בושמת נציגת מוטב יחדיו ועדי יניב מנהל התוכנית, דן נציג המדור הקהילתי בניהולה של מימי צדוק, תקווה קואפמן מנהלת עמידר ובועז בן ציון מנהל סניף תרבות הדיור וסמנכ"ל רשת המתנ"סים.

התחרות מזמינה דיירי בניינים להשתתף בעדלאידע שתתקיים בתאריך 2/3 יום שישי בקריית שמונה. בניינים שיחליטו להצטרף לתחרות יצטרכו להירשם ולהודיע על תחפושת משותפת של דייריי הבניין. כל נציגת של בניין תכין שלט הנושא את שם רחוב ומספר הבניין בתהלוכה ויחד עם תחפושת יצירתית ישתתפו בתהלוכת העדלאידע. צוות שיפוט שישפוט על פי קריטריונים, כגון: יצירתיות, מספר המשתתפים מכל בניין ועוד.. יכריזו על הזוכים עם סיום התהלוכה.

שלומית פחימה מנהלת אגף הרווחה ואלעד קוז'יקרו מנכ"ל רשת המתנ"סים ברכו על היוזמה הקהילתית החדשה.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "יוזמה מבורכת וחשובה לגיבוש הדיירים בבתים המשותפים. אני קורא לכלל נציגי הבתים המשותפים להצטרף ולקחת חלק בחגיגה העירונית בתהלוכת העדלאידע בה ישתתפו אלפים מתושבי העיר והאזור.

אולי יעניין אותך

Bottom ad