היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

1062 תארים הוענקו השבוע בטקס חגיגי ומרגש שנערך במכללה האקדמית תל-חי

 

נשיא המכללה האקדמית תל-חי, פרופ' יוסי מקורי: "אנו, במכללה האקדמית תל-חי, חרטנו על דגלנו מצוינות אקדמית מצד אחד, ומעורבות בקהילה מצד שני. כשתחזרו הביתה, בוגרים יקרים, ותפגשו בוגרים ממוסדות אחרים, חלקם בוודאי יוכלו להתחרות עמכם במצוינות האקדמית, אך אף אחד מהם לא יוכל להתחרות עמכם בתרומה הגדולה שלכם לקהילה. סובב אותנו חבל ארץ יחיד ומיוחד: דרוזים ברמת הגולן, תושבי ע'ג'ר, בני מושבות ומושבים, בני עיירות וקיבוצים. אנו מאמינים כי התכנים הנלמדים בתל-חי הינם בבואה של כל מה שסובב אותנו, שהרי האדם הוא תבנית נוף מולדתו ואת התבנית ה"תל-חיית" אתם תיקחו עמכם לכל מקום אליו תלכו וזו התבנית שיש בה, כאמור, מצוינות אקדמית בשילוב עם ערנות ורגישות חברתית".

בוגר המכללה אליעד רבי: "בתום שלוש שנים אני יכול לומר כי במכללה האקדמית תל-חי יש את שני הדברים החשובים ביותר לכל סטודנט: רמה אקדמית גבוהה ומרחב המכיל חיי חברה סטודנטיאליים תוססים ומהנים. המכללה האקדמית תל-חי הינה מכללה חמה, מכילה ואינטימית. להבדיל ממוסדות הלימוד הגדולים, כאן למדנו בכיתות הרצאה קטנות, אשר אפשרו לרדת לעומקם של דברים וייצרו מגע אישי ובלתי אמצעי עם שלל המרצים והחוקרים המלמדים ברחבי הקמפוס. כבוגרים טריים זכינו ללמוד במוסד אקדמי שחרט על דגלו לא רק מצוינות אקדמית, אלא גם מציינות חברתית ומחויבות להעניק לכל סטודנט יחס אישי וחם. כמכללה הממוקמת באחד האזורים היפים ביותר שניתן לדמיין החיים באצבע הגליל והמרחק הגדול ממרכז הארץ, ייצרו סביבה פורייה ליצירת קשר עמוק ביננו הלומדים במכללה. ארוחות שישי משותפות, בילויים, מסיבות, שלג בחרמון ורביצה אינטנסיבית בנחל- הפכו להיות חלק אינטגרלי מחיינו".

הסטודנטים אשר קיבלו השבוע תעודות בתל-חי משתייכים למחזור ה- 20, המסיים את לימודיו במסגרת החוגים לתואר ראשון והמחזור השישי המסיים את לימודיו במסגרת תכניות הלימוד לתואר שני. התרגשות גדולה הייתה בהענקת תארים בפעם הראשונה לתוכניות לימוד חדשות במכללה: בוגרי החוג ללימודי מזרח אסיה ומוסמכי התוכניות לתואר שני במדעי התזונה ובלימודי גליל.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad