היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: לא מרוצים ממך בום בום

מסתבר, שרמת הסיכון המקצועי בו נתונים עורכי הדין מוכח מעת לעת. עורך דין העובד בקריית שמונה התלונן השבוע כי שני גברים ואישה הגיעו לביתו בשעת לילה מאוחרת תקפו אותו וגרמו לו חבלות. זאת על רקע אי שביעות רצונם מהטיפול שלו בעניינם. המתלונן נזקק לטיפול רפואי. שלושת החשודים, בשנות ה 40 לחייהם, נעצרו, נחקרו ומסרו את גרסתם. מעצרם הוארך בבית משפט והחקירה נמשכת.
גנבו לי את האוטו
'משכת הנד-ברקס?!'
סטודנטית הלומדת במכללת תל חי התלוננה במשטרה כי החנתה את רכבה בקריית שמונה ולמחרת הגיעה לרכב ולא מצאה אותו והבינה כי הוא נגנב. המשטרה הגיעה למקום והחלה בסריקות באזור והתברר כי הרכב התדרדר לתהום ולא
נגנב וזאת לאחר שהמתלוננת שכחה להרים את בלם היד של הרכב.
האקדח קפץ למים
מאבטח מאזור ירושלים בשנות ה 20 לחייו הגיע לאזורינו בתור מלווה עם נשק של קבוצת מטיילים, וכאשר עלה על קייק בנהר הירדן הנשק שלו נפל למים ונעלם. הנ"ל נחקר בחשד להזנחת השמירה על כלי ירייה, מסר את גרסתו ושוחרר בתום החקירה בערבות.
סטודנט לסמים
השבוע ביצעה המשטרה חיפוש על פי צו בימ"ש בבית חשוד בשנות ה 20 לחייו. החשוד, הינו סטודנט הלומד במכללת תל חי. בחיפוש נתפסה מעבדת סמים הכוללת 4 שתילי מריחואנה וסמים נוספים. החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה ומסר את גרסתו. בסיום החקירה שוחרר בערבות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad