היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

1248 תארים לבוגרי המכללה האקדמית תל חי

1044 קיבלו תעודות בוגר (תואר ראשון) ו-204 קיבלו תעודות מוסמך (תואר שני). 75 סטודנטים סיימו את לימודיהם בהצטיינות  ו-34 סיימו בהצטיינות יתרה.

"כל אחד מכם לחוד וכולכם ביחד, מוסיפים למסה הקריטית האנושית, שעושה את החברה הישראלית לטובה יותר, מפותחת יותר, משכילה יותר ומתקדמת יותר" אמר בטקס נשיא המכללה, פרופ' יוסי מקורי "ההשכלה והחשיפה שקיבלתם אצלנו מבוססים על מחקר מדעי מתקדם ביותר ועל הוראה איכותית. שאפנו לאורך כל הדרך להקנות לכם ידע מהמעלה הראשונה ואני משוכנע כי בעזרת הידע הזה תהיה לכם תרומה לפיתוחה של חברה נאורה ובריאה יותר, חברה ערכית, סובלנית, ורגישה לזכויות הפרט והמיעוט. אני פונה אליכם ומבקש שלא תשכחו את "רוח תל-חי" ותמשיכו להוביל את אותה רוח של אקדמיה מעורבת, רוח של רגישות ומעורבות חברתית פעילה".

בטקס נשא דברים גם אתר שטרן שקיבל את תעודת התואר השני בפסיכולוגיה חינוכית ושיתף את משתתפי הטקס בחוויית הלימודים שלו: "אז ככה נראתה החוויה הסטודנטיאלית שלי בתל-חי בתואר ראשון, אי-שם לפני 8 שנים, חוויתי קשיים של התחלה. למדתי ללמוד למבחנים, לכתוב עבודות, למדתי סטטיסטיקה (הרבה סטטיסטיקה…), למדתי ללמוד על הדשא, ובנחל ובכלל למדתי את כל הנקודות הכי שוות בנחל… הכרתי מרצות ומרצים מקצועיים שמדברים איתך בגובה העיניים ומזכירות חוג שעושות הכול כדי לעזור לך ולהקל עליך.

בתואר השני זה היה כבר סיפור אחר… למדתי את הפרקטיקה. הכרתי מרצות ומרצים שהמחקר הוא בנשמתם אך גם הרצון להרחיב את הידע הטיפולי כדי לעזור לילדים צעירים ובוגרים. התנסיתי בטיפול, באבחון ובעבודה מערכתית במסגרות חינוכיות בפרקטיקום משמעותי. למדתי את עצמי תוך שאני לומד להרגיש את חוויית האחר.

היום, שנתיים בתוך ההתמחות, אני יכול להגיד שהלימודים פה בתל-חי נתנו לי בסיס ידע רחב להתפתח וכלים משמעותיים שעוזרים לי בעבודתי היומיומית".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad