היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

180 מחשבים ניידים למורי קריית שמונה

 

מטרת התוכנית להתאים את ההוראה לעידן הטכנולוגי המתקדם ולצמצם את המחיצות בין העולם מחוץ לבית הספר לעולם בתוך בית הספר ובעצם להתקרב לעולמו של הילד.

לצד ההוראה המסורתית המוכרת תתפתח ההוראה העכשווית, המקוונת, בה המורה מקבל תפקיד נוסף של מנחה. מדובר בהוראה בה התלמיד הוא החוקר, והמורה נותן לו כלי עבודה וכלי חשיבה. הוראה מקדמת זו שמתאימה לעידן החדש, מחייבת הכשרה מיוחדת למורים ומתן ציוד הולם ומתאים וזה למעשה מה שהתוכנית עושה.

"התכנית הלאומית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21, באה לשלב את טכנולוגית המידע ICT)) בתהליכי הוראה ולמידה על מנת להביא לרכישת מיומנויות הדרושות לתפקודו המיטבי של הלומד והבוגר במאה הנוכחית.

התוכנית החלה לפעול בשנת תשע"א וכבר ניתן לראות את השפעתה של התכנית על תהליכי ההוראה המתרחשים בבתי- הספר", אומרת מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון.

דובר המחוז, דויד גורלי מציין כי 104 בתי-ספר במחוז הצפון כלולים בתכנית, מהם 4 בתי"ס 'מדגימים' ו-100 הפעילים האחרים מחולקים ל-20 אשכולות.

ראש העיר: "אני רואה חשיבות עליונה בשימוש בטכנולוגיה, תקשוב ומחשוב במערכת החינוך המאפשרת את הבאת עולם הידע לכיתה באופן בלתי אמצעי. עבור תלמידי ומורי קריית שמונה זו בשורה של ממש".

מנהלת אגף החינוך תמי לוי: "מבחינתי מדובר ביום חג וחזון שהתגשם. מזה שנים רבות דובר על הענקת מחשב נייד לכל מורה. היום יותר מתמיד המורים בשלים להכנסת המחשב לכיתות האם ככלי עבודה נגיש, מאפשר ומגוון".

ראוי לציין כי תמי לוי, שבהכשרה המקצועית שלה היא אשת מחשבים עשתה מאמצים רבים מול משרד החינוך לרכוש מחשבים מדגם מתקדם ביותר מעל הסטנדרט שאושר במפרט של משרד החינוך.ש

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad