היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

20 מיליון שקלים יושקעו ברחוב שפרינצק בקריית שמונה

בישיבה שקיימו לאחרונה ראש עיריית קריית שמונה ומנכ"ל עמידר בנושא שיפוץ מבנים מסוכנים בקריית שמונה ביקש ראש העיר להכניס מבנים נוספים ברחוב שפרינצק לפרויקט השיפוץ. היות ומדובר בתוספת תקציב משמעותית הוחלט לפנות ישירות לסגן שר משרד הבינוי והשיכון ג'קי לוי, שאישר תוספת משמעותית לפרויקט. לפיכך הוחלט כי תקציב שיפוץ מבנים מסוכנים ברחוב שפרינצק בעיר שעמד עד כה על 10 מיליון שקלים, יוכפל ויעמוד עתה על 20 מיליון שקלים.

 

כזכור, בעקבות ביקורו האחרון של שר הבינוי והשיכון יואב גלנט בקריית שמונה, ובעקבות פעילותו הנמרצת של סגן השר ג'קי לוי בנושא הוחלט על העברת תקציב מיוחד בסך 10,421,189 שקלים לביצוע עבודות חיזוק מבנים ושיפוץ מבנים ברחוב שפרינצק בקריית שמונה.

הבחירה ברחוב שפרינצק הייתה בשל העובדה כי קיימים ברחוב מספר מבנים המחייבים חיזוק וטיפול מידי, זאת על פי דו"חות של אנשי מקצוע.

בחודשים הקרובים תקבל הרשות תקציבים נוספים לביצוע עבודות ברחובות נוספים ובחיזוק מבנים ברחבי העיר.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אני מברך על שיתוף הפעולה וחיזוק היחסים מול עמידר במטרה לשפר ולשדרג את איכות הבניינים, ואיכות הדירות בהן מתגוררים לא מעט מתושבי וילדי העיר. אני מודה לשר השיכון יואב גלנט על הירתמותו לעניין. תודה מיוחדת לסגן השר ג'קי לוי על פעילותו המבורכת למען תושבי קריית שמונה ועל קידום הנושא עד להשגת התקציב המיוחל. לצד הבאת התקציבים חשוב שהדיירים יתחברו למנהלות השכונתיות מוטב יחדיו בשכונה ד' והמנהלת החדשה בשכונה ג' וייקחו חלק פעיל בשיפור השכונות והעיר".

אולי יעניין אותך

Bottom ad