היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

23,000 תושבים ואורחים בחגיגות העצמאות בקריית שמונה

במהלך החגיגות הוענק לרב העיר, הרב צפניה דרורי ורעייתו הרבנית שרי אות כבוד על מפעל חיים & האמנים טוביה צפיר, איתי לוי ואייל גולן ועוד הופיעו לשמחת הקהל & ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אין מראה יפה יותר מאשר לראות את אלפי תושבי קריית שמונה והאזור מתאספים יחד ונהנים מחגיגה תרבותית ענקית".

שביעות רצון רבה בעיריית קריית שמונה מהצלחת הפקת אירועי העצמאות בקריית שמונה. על פי נתוני הרשות, שמסתמכים על נתוני משטרת קריית שמונה, יותר  מ-23,000 איש הגיעו בערב העצמאות ובמוצאי לאצטדיון הכדורגל העירוני שלבש חג כדי לחגוג יום הולדת 70 למדינה ו-69 לקריית שמונה.

הערב הראשון בו השתתפו כ-8,000 איש נפתח עם הכוחות המקומיים. (חבורות הזמר של סטודיו גולן, המקהלות העירוניות וחבורת הזמר בניהולה של אולגה לוי).

ראש העיר הודה לתושבים על הפרגון, התמיכה, העצות הטובות והביקורת ואמר: "אני שמח לעמוד מעל במה חגיגית זו ולראות את הפנים הכי יפות במדינה, את הפנים של תושבי קריית שמונה. אין מראה יפה יותר מחיוך של אנשים וילדים שמחים. בדרך לכאן פגשתי תושבים מכל רחבי הגליל ונופשים ומטיילים רבים שבחרו לחגוג עמנו כאן בקריית שמונה את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל. אכן, יש לנו מדינה נהדרת ועיר לתפארת".

 

לאחר מטח זיקוקים מרהיב עלו לבמה בזה אחר הזה האומנים עדי הימלבלוי, יוסי שטרית ויואב יצחק. בין לבין הופיע הזמר המקומי חיים אוחנה.

מאות מילדי ותושבי קריית שמונה הופיעו מעל הבמה, בעיקר בשירה ומשחק.

במהלך הערב נהנו תושבי העיר משני מופעי זיקוקין מרהיבים שנמשכו לאורך זמן.

אלפי החוגגים יחד עם מאות בני נוער מחבורות הזמר של קריית שמונה שרו את השיר הללויה בשידור ישיר בטלוויזיה יחד עם עוד 20 ערים מכל העולם.

את הערב הנחה מאיר מרציאנו והפיק  מנכ"ל החברה למתנ"סים אלעד קוז'יקרו.

בערב החגיגות השני, במוצאי חג העצמאות, הוענק אות מפעל חיים לרב העיר צפניה דרורי ורעייתו הרבנית שרי על פעילותם רבת השנים למען חיזוקה של קריית שמונה.

 

 

לאחר הטקסים והברכות עלו לבמה טוביה צפיר במופע מדהים לילדים, הזמר איתי לוי ואחריו אייל גולן. החגיגה נמשכה אל תוך הלילה.

ראש העיר אמר כי העירייה החליטה להיות קשובה לתושבי העיר ולהביא לבימת העצמאות אומנים מהשורה הראשונה שינעימו את הערב.

"חגגנו שני ערבים רצוף. מגיע לתושבי קריית שמונה והצפון ליהנות מאירועי תרבות ברמה ואני שמח שתושבי קריית שמונה והאזור כולו הצביעו ברגליים והגיעו ערב אחר ערב לאצטדיון העירוני שלנו כדי להיות שותפים לאירועי תרבות איכותיים", אמר ראש העיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad