היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

271 מעטפות תקינות, 53 מעטפות נפסלו

רשות מקרקעי ישראל הודיעה באחרונה לעיריית קריית שמונה כי כ-53 מעטפות בהרשמה להגרלת מגרש 'בנה ביתך' בשכונת יובלים נפסלו בשל אי עמידה בכללי המכרז.

המעטפות נשלחו בדואר בחזרה למגישים.

לאור זאת פנתה עיריית קריית שמונה לרשות מקרקעי ישראל בבקשה לאפשר למגישים שנפסלו אופציה לתקן המסמכים ולהגישם בשנית, אלא שרשות מקרקעי ישראל הבהירה כי לא ניתן לקבל את ההצעות מחדש. מדובר בהחלטה של ועדת המכרזים המחוזית בכל המכרזים (לא רק בקריית שמונה) והיא מחויבת לעמוד בכללי המכרז.

271 המגישים שעברו את השלב הראשון ושהמסמכים שלהם נמצאו תקינים יעברו לשלב השני בו יתמודדו בהגרלה על 106 יחידות דיור (מדובר ב-66 מגרשים של יחידה אחת ו-20 מגרשים לבניית בתים דו משפחתיים).

מי שלא יזכה בהגרלה יוכל להגיש הצעה נוספת במנת השיווק הבאה.

 

ההגרלה לבחירת סדר הזוכים במגרשים תתקיים במשרדי המינהל באמצעות וועדה ציבורית בראשות שופט מחוזי, רו"ח ועו"ד ב-19.6.15.

ההגרלה תהיה שלא בנוכחות הנרשמים. לאחר ההגרלה ייקבע מועד ובו יוזמנו הנרשמים לבחור את המגרש על פי סדר ההגרלה.

חשוב להמשיך ולהתעדכן באתר העירייה ובדף הפייסבוק של הרשות ושל שכונת יובלים.

ראש העיר ניסים מלכה: "ליבי עם אלו שנפסלו ונכון שלעיתים נראה שמדובר רק בנושא טכני של מסמך כזה או אחר, אך היועצים המשפטיים הבהירו כי כללים אלו הם מהותיים. כל ניסיונותינו לשנות את ההחלטה ולאפשר למגישים לתקן את המסמכים, לא צלחו היות ומבחינה משפטית לא ניתן לאשר זאת. חשוב להבהיר כי המנה ששווקה עד כה היא רק המנה הראשונה. בכל שכונת יובלים יש כ-251 מגרשים לבניית בני ביתך וכרגע שווקו רק 106 מגרשים. לאור הביקוש אנו פועלים בימים אלו לקדם הוצאת מנת שיווק נוספת בהקדם. אני מאחל הצלחה לכל אלו שמשתתפים בהגרלה ב- 19.6.  ולאלו שנפסלו אני מציע לסדר את הניירת ולהירשם למנת השיווק הבאה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad