היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

53% מתושבי קריית שמונה בלבד הצביעו בבחירות האחרונות לכנסת

ביום שלישי הבא 1/1/13 בשעה 19:30 בערב יתקיים באודיטוריום זרנגין, בקמפוס מזרח של המכללה האקדמית תל חי, עימות מיוחד של ראשי המפלגות, אשר מטרתו לדון בסוגיות שונות המעסיקות את הפריפריה הצפונית: תעסוקה, תחבורה, חינוך ועוד.

את העימות יוזמות תנועת "מתפקדים", "עורו" והתאחדות הסטודנטים בישראל במסגרת קמפיין עידוד הצבעה ארצי לקראת הבחירות הקרובות. האירוע מופק בשיתוף ארגוני הצעירים המקומיים: אגודת הסטודנטים במכללה ומרכז צעירים אצבע הגליל במטרה להעלות את מודעות תושבי הגליל לקראת הבחירות הקרובות. מנתונים שאספה התנועה עולה כי אחד מכל שלושה ישראלים לא הצביע בבחירות האחרונות לכנסת, אולם בגליל ובקריית שמונה המצב חמור עוד יותר: בקריית שמונה כמעט אחד מכל שניים לא הצביע בבחירות האחרונות.

לדברי אופיר יחזקאלי, מנכ"ל תנועת "מתפקדים", אשר גדל בקריית שמונה: "תושבי הצפון חייבים להבין שעל מנת שהשלטון בירושלים יתייחס אליהם, עליהם להיות מעורבים במוקדי קבלת ההחלטות, גם בתוך המפלגות עצמן באמצעות התפקדות למפלגות וגם באמצעות הצבעה לבחירות הכלליות. עלינו להיות כח אלקטורלי משמעותי כדי שהבטחות הפוליטיקאים יהפכו למציאות".

המפגש ביום שלישי הבא במכללה האקדמית תל חי הוא הזדמנות מצוינת עבור כל התושבים לשמוע איך ראשי המפלגות או נציגים מטעמם תופסים את הצפון, מה המטרות שהם מציבים בנוגע לצפון וכיצד הם מתכוונים לממש אותם. כמו כן יוכלו התושבים להציג שאלות בנושאים הבוערים המעסיקים את הגליל. כולם מוזמנים לקחת חלק באירוע חשוב זה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad