היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

64% מהציבור בקריית שמונה: מחיר התחבורה הציבורית גבוה מדי

המתנדבים בדקו בין היתר את תשתית תחנת האוטובוס – הצללה והימצאותם של מקומות ישיבה, מידע ונגישות – דפי מידע ומרחק התחנה מהבית ומהי דעת הקהל לגביי מחיר התחבורה הציבורית ושביעות הרצון ממנה.

בקריית שמונה, בדקו המתנדבים של העמותה 14 תחנות ברחבי הישוב. עולה מהבדיקה כי בתחנות: רחוב השופטים 8, 3 תחנות הנשיא, צומת המצודות, שפרינצק 5, הירדן 2 ותל חי שי עגנון, לא קיים לוח זמנים תלוי של כלל הקווים. עוד עלה בבדיקה כי בתחנות: השופטים 8, צומת המצודות, 3 תחנות הנשיא ותל חי, שי עגנון לא קיימות מדבקות צהובות גדולות עם מספרי הקווים, שלטים על כתב ברייל ומקום לכיסא גלגלים בתוך התחנה או שהדברים אינם תקינים.

כדי לבדוק את נושא לוחות הזמנים, הנוחות, הדייקנות ומרחק התחנה מהבית, נערך סקר בקרב הציבור שגם הוא אינו נותן חסד לתחבורה הציבורית הישראלית. על השאלה "כמה זמן לוקח להגיע מהבית אל התחנה?", 21% דיווחו כי לוקח להם מעל 10 דקות להגיע מביתם אל התחנה. על השאלה "האם האוטובוס מגיע על פי לוח הזמנים המצוינים בלוח?", 30% ציינו כי לפעמים כן ולפעמים לא.

 

נושא נוסף לגביו נשאלו המשתתפים בסקר הוא מחיר התחבורה הציבורית בישראל והאם הוא מותאם ליכולת הכלכלית של הציבור הרחב. 64% מהנשאלים חשבו כי אכן המחיר יקר מדי ואינו עולה בקנה אחד עם היכולת הכלכלית של האדם הממוצע בארץ.

אולי יעניין אותך

Bottom ad