היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

650 מתעניינים ביריד שיווק יובלים

ראש העיר ביקש להודות באופן אישי לשר האוצר משה כחלון על הסרת כל המחסומים שאפשרו לרשות לשווק את השכונה בעת הזו. "אהבתו של השר כחלון לקריית שמונה הייתה ידועה מאז ומתמיד. בכל תפקידיו הציבוריים משה כחלון תמיד עזר וסייע לקריית שמונה ועל כך אני מודה לו בשמם של כל תושבי קריית שמונה", אמר ראש העיר.

 

פחות מחודש לסיום מועד המכרזים של מגרשי 'בנה ביתך', ומתחמי עמותות הרכישה, נערך ביום ראשון האחרון יריד שיווק מיוחד של שכונת יובלים בהובלת ראש העיר הרב ניסים מלכה ואנשי העירייה.

היריד שכלל דוכנים של יועצי משכנתאות, מידע  אודות השכונה, נציגי בנקים ומארגני עמותות הרכישה, משך מספר שיא של מתעניינים אשר הפתיעו גם את מנהל מחוז גליל במשרד הבינוי והשיכון, שלמה פייבלוביץ.

כ-650 תושבים ומתעניינים גדשו את היכל התרבות, ובמהלך היריד קיבלו המשתתפים מידע רב אודות מגוון סוגי המגורים.

רבים נרשמו בדוכני עמותות הרכישה המציעות וילות החל מ-885 אלף שקלים.

ראש העיר נשא דברים בפתח היריד וחשף כי בעקבות פגישתו עם שר הבינוי יואב גלנט הנחה השר את צוותי משרדו להוריד את עלויות הפיתוח במגרשי 'בנה ביתך' לכיוון ה-250 אלף ש"ח.

"אני נרגש לראות כאן את מאות התושבים והמשפחות הצעירות שהגיעו מבית ומחוץ כדי להשתתף ביריד המיוחד. שכונת יובלים היא קפיצת המדרגה של העיר, מהלך שיכניס אלפי תושבים חדשים לאזור ולעיר בפרט".

 

במהלך היריד הציג אופיר יחזקאלי, מנהל מרכז הצעירים, בפני מאות המשתתפים את השכונה על כל מרכיביה והתוכניות ופירוט רב על אופציות המגורים. בהחלטת ראש העיר, נפתח הדיון לשאלות ותשובות בהובלת מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון שגם הנחה את הערב המוצלח.

ההתעניינות הרבה והמתעניינים הרבים שהגיעו מאזור הגליל וגם מהמרכז הפתיעו את מנהל מחוז הגליל במשרד הבינוי והשיכון אשר התרשם מכך מאוד והודיע כי לאור הצלחת הכנס יתחילו לעבוד כבר כעת על מנת השיווק הבאה.

 

ראש העיר ניסים מלכה אמר בסיום: "אני חושב שמעבר ליריד המוצלח, זו הייתה הבעת אמון בעיר ובעתידה. מאות המשתתפים וכמות הצעירים שרוצים לחזור הביתה היא בשורה לעיר ולאזור כולו. אני מאמין כי הקמת מרחב עירוני כפרי כמו יובלים יביא איתו לעיר מאות משפחות צעירות".

אולי יעניין אותך

Bottom ad