היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

8.5.2013 – אף אחד לא נשאר בבית

בעוד מספר ימים זה קורה, לראשונה בהיסטוריה תשחק קריית שמונה במעמד גמר גביע המדינה והמתח וההתרגשות מורגשים בכל פינה בעיר.

שיירה של כ-30 אוטובוסים מתוכננת לצאת מהאצטדיון הצפוני עד לאצטדיון בנתניה, גם בתי הספר ישתפו פעולה כאשר יום למחרת הלימודים יתחילו בשעה 10:00 למי שיציג כרטיס מהמשחק. 2000 חולצות ו-2000 דגלים שנתרמו על ידי איזי שירצקי לאוהדים, מאות בלוני אורז, קונפיטי, במילים אחרות לשחקנים מחכה תפאורה מדהימה שנראתה פה אולי רק במשחק האליפות.

במועדון מקווים שיצליחו להביא שיא חדש ויגיעו לכ-4000 אוהדים לפחות במשחק החשוב והמשמעותי ביותר של הקבוצה העונה, מעבר לכך כ-2500 כרטיסים כבר נמכרו, ובקבוצה מבקשים להבהיר כי עפ"י חוקי ההתאחדות לכדורגל, המכירה תתקיים עד ליום ראשון בערב, כאשר ביום שני בבוקר הכרטיסים כבר יוחזרו להתאחדות .

דובר הקבוצה עדי פרג' יצא בקריאה נרגשת לאוהדים: "אנחנו קוראים לכל מי שרק יכול להגיע למשחק לבוא ולהיות חלק מההיסטוריה, אני חושב שמעטות ההזדמנויות של עיר כמו קריית שמונה להוכיח תדמיתית שיש כאן משהו אחר, חזק ועוצמתי וזה הרגע שלנו. לכן גם מי שלא זורם בעורקים שלו הכדורגל אבל כן אכפת לו מהעיר היינו שמחים שהוא יגיע, זה אירוע שהוא הרבה מעבר לכדורגל והרבה יותר חשוב לעיר".

הקשר דן אייבנדיר התייחס אף הוא למשחק שמצפה להם: "אנחנו מתאמנים ועובדים קשה על מנת להגיע מוכנים לגמר הגביע וכמובן שגם מתרגשים מהמעד, צפוי לנו משחק מאד קשה נגד יריבה חזקה וזאת הזדמנות טובה לקרוא לכל האוהדים, אנחנו צריכים את הדחיפה והעידוד שלהם יותר מתמיד"

אולי יעניין אותך

Bottom ad