היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הלגונה הכחולה – נופש מחוץ לגבול

היעד: העיר פאפוס, קפריסין.
המלון: הלגונה הכחולה (Blue Lagoon) – מלון ספא כשר במשך כל השנה הפועל כחלק ממתחם מלון Capital Coast.
החברה המארגנת: כהנא גרופ.
הכל כלול: לגמרי.

גם אני כמו כולם חיפשתי מלון כשר. היה חשוב שהמקום יהיה כשר במשך כל השנה ולא רק לתקופות קצרות כמו שנהוג לעשות בחלק מהמקומות בעולם.

הנה הפרטים הטכניים: סוויטות גדולות' מפוארות ומפנקות חדר שינה וסלון + מטבח ומרפסת, מיקום מעולה על שפת הים, חדר אוכל גדול ונפרד – כשר למהדרין כל השנה, בית כנסת וספר תורה במלון, טרקלין ייחודי לאורחים הדתיים, 3 בריכות שחיה: חיצונית ענקית + ילדים + בריכה מקורה (עם שעות של הפרדה בין גברים ונשים).

 

 

הכשרות היא בהשגחת הרב יואל קפלן שליט"א הרב הראשי למדינת אלבניה וראש מערכת הכשרות BK. כל מוצרי המזון גלאט למהדרין, הבשרים והעופות שחיטת חב"ד ליובאוויטש, פת וחלב ישראל.

מלבד המלון חברת כהנא גרופ ממש דואגת לפרטים הקטנים ובעצם משלבת "טיול מאורגן" לא מחייב עם יחס אישי וצמוד. המקומות והאטקרציות שעמדו לרשותנו  במשך 5 בימים היו: טיול טבע בהרי 'טרודוס', שייט ללגונה הכחולה, ספארי טרקטורונים, המרינה של פאפוס, יום שופינג, ובכל ערב פעילות שונה ומגוונת – ערב באולינג, הרצאות, משחקים, טברנה ועוד.

היתרון במקום שהוא 5 דקות מבית חב"ד, 25 דק' משדה התעופה ויש שם תחבורה ציבורית מעולה.

כשאומרים נופש כשר, חושבים בד"כ על פשרות בנוגע לאוכל, הרי בכל זאת לך תמצא בשר איכותי, מבחר כמו בארץ ושף יהודי שיסכים לגור במלון. בלגונה הכחולה המשוואה הזאת לא קיימת, בזכות מאיר פולק, שף צעיר בן 24, שהספיק לעבוד כבר עם שפים גדולים בארץ ובעולם. האוכל, המבחר והאיכות שיוצאת תחת ידיו לא היתה מביישת אף מסעדת שף יוקרתית באזור. אין ספק שעוד ישמעו עליו בעתיד (תזכרו איפה קראתם עליו לראשונה).

המלון מגיע עם כל הפתרונות האלקטרוניים לימי שבת, וגם עירוב מסביב למלון.
בית הכנסת גדול, ואפילו יש פינה שקט. בבריכת הספא תמצאו זמנים מידי יום לשחייה בהפרדה.
כפי שצויין ניתן לרכוש רק את המלון, או גם אטרקציות שהמופעלות ע"י חברת כהנא גרופ. האטרקציות שוות במיוחד, מנוהלות בקפידה, כוללות הכל, ומתנהלת גם באמצעות קבוצת וואטסאפ של כל המשתתפים. מומלץ מאוד.
לרוב תמצאו מסביב חברה מסורתית מגוונת, עם אוירה חמה וישראלית, אך עדיין להרגיש באירופה.

עם כל הטוב הזה, יש כמה נקודות לידיעה ולאזהרה שחשובות מאוד לפני שסוגרים. כפי שציינו המלון הלגונה, נמצא בתוך מלון Capital coast ומהווה סוג של קומה נפרדת, כך שאתם למעשה נמצאים בתוך מלון אירופאי סטנדרטי עם כל המשמעויות מכך. כמו למשל העניין שיש בריכת שחייה במרכז המלון, ונשים שלא בהכרח צנועות שיכולות לפגוש אתכם במעלית, בלובי ובכל מקום. כך שאם אתם שומרים על העיניים (מומלץ מאוד) לא בטוח שכדאי לכם להתארח במלון מהסוג הזה.

לפרטים נוספים – www.cyprus.ykg.co.il

אולי יעניין אותך

Bottom ad