היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

BMC מתרחבת ומגייסת עובדים

חברת BMC מרחיבה את מרכז המו"פ בתל חי ונערכת לגיוס אנשי מקצוע נוספים בשלוחה הצפונית של החברה. במסגרת זו חנכה BMC אגף חדש של מרכז המו"פ  בשטח של כ-500 מ"ר, המתווסף ל-2,000 מ"ר הקיימים. באירוע ההשקה השתתפו: ביל מילר, מנהל תחום מחשבי מיינפריים, BMC העולמית, זהבה סימון, מנכ"לית BMC ישראל, עופר מורון, מנהל מרכז המו"פ בתל חי, ד"ר דני קוטלר, מוטי כהן, שמנכ"ל הכספים במכללה האקדמית תל-חי ראש החוג למדעי המחשב במכללה וד"ר רן זיו האחראי על הקשר בין המכללה והחברה. 

 

מרכז המו"פ של BMC, השוכן בפארק התעשיות בתל חי, הוקם לפני כעשר שנים, כשנה לאחר הקמתה של BMC ישראל ופתיחת משרדיה בתל אביב. מאז צמח המרכז באופן עקבי מידי שנה וכיום הוא מונה כ-165 עובדים (לא כולל עובדי קבלן). המרכז בתל חי, בשיתוף עם מרכז המו"פ בתל אביב, מעורב כיום בפיתוח כל מוצריה של BMC  המותקנים באלפי ארגונים ברחבי העולם ומניבים הכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה.

זהבה סימון, מנכ"לית BMC ישראל: "בתמיכתה של BMC העולמית הצלחנו להקים ולפתח מרכז מו"פ אסטרטגי של החברה בגליל העליון. צמיחתו העקבית במהלך כל השנים מאז הקמתו איננה מקרית והיא מוכיחה כי הדבר אפשרי ואף כדאי לנו, לתושבי הגליל ולתעשיית ההיי-טק בכלל. אנו נערכים עתה לצמיחה נוספת בשנת 2011 ומקווים שמודל הפעילות שיצרנו יאומץ על ידי חברות טכנולוגיה נוספות".  

התשתית המקצועית של מרכז המו"פ מבוססת במידה רבה על שיתוף פעולה רב שנים עם המכללה האקדמית תל חי הסמוכה. במסגרתו שולבו בתוכנית הלימודים תכנים ומקצועות טכנולוגיים ספציפיים לתחומי הפעילות של BMC (לדוגמה: תחום המיינפריים) באופן שמאפשר לבוגרים להתמחות תוך כדי הלימודים ולהשתלב בקלות בעבודה בתום הלימודים. כיום למעלה מ-40% מעובדי המרכז הם בוגרי המכללה, היקף שמעיד על הצלחתו של המודל וממצב את המכללה כעתודה הטכנולוגית של BMC העולמית במספר תחומי מפתח.   

מרכז המו"פ בתל חי חולל שינויים חברתיים רבים בגליל. בנוסף לבוגרי המכללה שנשארו בגליל והקימו שם את ביתם, הוא אפשר לעשרות משפחות לעבור ממרכז הארץ לגליל לאחר שמצאו עבודה ב-BMC, חלקם הגדול בנים חוזרים שנאלצו בשלב זה או אחר של חייהם לעזוב את הגליל והצליחו לחזור אליו. חלקם תושבי המרכז שחלמו במשך שנים לעבור לגליל השקט והצליחו להגשים את החלום.     

אולי יעניין אותך

Bottom ad