היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חנות הדגל REPLAY תפתח בשבוע הבא בקניון נחמיה

רשת האופנה REPLAY, האיטלקית, גאה להכריז על פתיחת חנות הדגל בקניון נחמיה, בקרית שמונה. החנות החדשה בקומה השנייה בקניון משתרעת על פני 300 מטר. בהקמתה הושקע תקציב גדול מאוד.

 

לרשת 14 חנויות בפריסה ארצית. כאשר חנות הדגל הצפונית בקניון נחמיה, עוצבה על פי הסטנדרטים של ריפלי העולמית בדגש על עיצוב וריהוט מרהיב.

 

ללקוחות ריפליי מצפה חווית קניה ושירות מהמעלה הראשונה, והבשורה המרכזית היא השקת מחלקת בגדי אלגנט לגברים, חליפות חתן איטלקיות בעיצוב מדויק.

המותג ריפלי ג'ינס, מותג  הדנים האיטלקי המוביל באירופה מאז 1981 ומתאפיין בסגנון ייחודי ומרהיב. קולקציית ג'ינסים  המיוצרים בטכנולוגיות חדשניות והמתקדמות בעולם, לצד קולקציות  טרנדיות בתחום ההלבשה, ההנעלה והאקססוריז לגברים נשים  וילדים.

 

ערן מאירוביץ (42), בן העיר, איש אופנה ברמ"ח אבריו, גאה להוביל את הצפון עם מותג מוביל כמו ריפליי וסבור כי החנות החדשה מביאה את שיא האופנה לגליל."אין שום סיבה לנסוע לתל אביב או לחו"ל לרכוש חליפה יוקרתית, מהיום אנחנו הכתובת לכל אירוע, אני מתרגש לקראת זה, להלביש חתן מבחינתי זו זכות גדולה". מתחייב ערן.

החנות החדשה עלתה לקומה השנייה בקניון. מומלץ לפתוח את הרכישות לקיץ. בריפליי קניון נחמיה.

 

לרגל הפתיחה, % 30 הנחה על כל ביגוד האירובי.

הילדים של NYOU

 

לצד חנות הדגל החדשה של REPLAY בקניון נחמיה, תפתח בקרוב גם  חנות אופנה ומותגים  NYOU לילדים וילדות. החנות עוצבה בקפידה ותשרת את לקוחות הגליל, הגולן וקריית שמונה.

"בצפון קיימת מודעות גבוה למותגים מובילים גם לילדים. הלקוחות שלנו אוהבים להלביש את ילדיהם בבגדי אופנה מובילים, ואני שמח על קפיצת המדרגה שמחכה להם אצלנו", ציין ערן מאירוביץ בעל החנות.

בחנות החדשה KIDS  NYOU , ימכרו המותגים המובילים לילדים , פפה ג'ינס, סטיב מאדן, ריפליי ג'ינס וגאנט.

 

חווית הקניה והשירות תאופיין ברמה גבוהה ביותר, הזדמנות להתחדש על פי צו האופנה העולמית לילדי הצפון ולמטיילים הרבים שמגיעים לקניון נחמיה.

ערן מאירוביץ, אבא לשלושה בעצמו, מציין: "בגדי ילדים ממותגים זה הדבר הבא והכי חשוב שאנחנו מכבדים כרטיסים נטענים מכל הסוגים (חבר ושאר מועדוני הצרכנות)". הוסיף ערן.

על מועד הפתיחה תתפרסם הודעה.

 

 

 

החנות תפתח לציבור הרחב בתחילת יוני.

הנשיא 4, קניון נחמיה, צומת המצודות טלפון:  6905555 – 04 www.nehemia.co.il

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad