היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מתנות לחג זה שופינה

 

 

מתחם הקניות והבילוי שופינה הפך למוקד הבילוי האהוב על תושבי ראש פינה, אזור הצפון והתיירים הרבים המגיעים לאזור. מתחם שופינה, מרווח ומטופח ומציע שלל חנויות אופנה, מתנות, פארם ומזון וחנייה בשפע.

 

בשופינה, כבר ערוכים לקראת חגי תשרי הקרבים, אווירת חג מורגשת בכל החנויות, המדפים מסודרים עם הקולקציה החדשה וכמובן מבצעים רבים והנחות לחג.  מגוון רחב של חנויות בגדים שיתאימו לכם את הטוטאל לוק המושלם לחג: קסטרו, אורן ג'ינס, מאניה, נויז, לי קופר, טוגו,  קרייזי ליין, יפו תל אביב, בוליוורד קווין ועוד..

מגוון רחב של חנויות בהן תמצאו את המתנה המושלמת לחג: 'קסטרו הום' שנפתחה השבוע ומציעה מגוון רחב של כלי בית, מגה ספורט עם מגוון מכשירי כושר אביזרי ספורט ופנאי, סופר פארם- במגוון רחב של מוצרי טיפוח, פרפיומרי ומיטב הבשמים, חנות הפרחים והמתנות 'בלום', 'ניר שעונים' בקולקציה חדשה, 'קאי פרימיום' עם מגוון גדול של תכשיטים, 'צומת ספרים' עם מבחר ענק של ספרי קריאה, בישול ואפייה, משחקי קופסא וחשיבה לילדים, 'כפר השעשועים' החדש – חנות צעצועי הילדים הגדולה באזור, חנות ענקית של 'הסטוק', 'מיני מרקט מור' שמציע קשת רחבה של מוצרים לבית  ועוד..

אחרי שופינג איכותי ומדויק תיהנו במסעדות ובדוכני המזון של  שופינה: דאישו- סושי בר, ג'ויה- מסעדה איטלקית, מיסטר קורן- גרעיני תירס מתוק, גיגס – אנטריקוט בר, בורקס בכר העגלה, ולקינוח- גלידה גולדה האגדית!

אולי יעניין אותך

Bottom ad