היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אולפן הכשרה לרופאים עולים

לצורך הפרויקט הקצתה עיריית צפת בלוק מגורים שלם ששופץ בעיר, שם מתגוררים הרופאים ובני משפחותיהם.

ד"ר אוסקר אמבון, מנהל המרכז הרפואי זיו: "הפרויקט החשוב יתרום למצבת הרופאים בבתי החולים בצפון. הבאתם של רופאים ממדינות חבר העמים, שילובם בקהילה בגליל ובעבודה בבתי החולים בצפון תסייע בתגבור כח האדם ושירותי הרפואה באזור. אנו מקווים כי בסיום לימודיהם והכשרתם ועמידה בהצלחה במבחני ההסמכה לרפואה יישארו מרביתם לחיות ולעבוד באזור הצפון. זהו רק תחילתו של הפרויקט וכי בעתיד יגיעו מחזורים נוספים של רופאים עולים שישתקעו בצפון" אמר ד"ר אמבון.

ארקדי בארסט, סגן ראש העיר ומנהל מחלקת קליטה בעיריית צפת: "במידה והפרויקט יצליח, יפתח מחזור נוסף של רופאים עולים, בעוד כחצי שנה".

 

ריטה ז'בוטינסקי, מטעם משרד הקליטה בעריית צפת: "מרבית הרופאים העולים בפרויקט הינם צעירים בשנות ה-20-30 לחייהם. יש ביניהם גם רופאים ותיקים עם ניסיון רב שנים שאף לימדו בבתי ספר לרפואה בארצות הברית ובסנט-פטרסבורג ברוסיה. הרופאים שלהם ניסיון של פחות מ-14 שנים במקצוע הרפואה יבחנו מבחן הסמכה לרפואה עם סיום הכשרתם במרכז הרפואי זיו.רופאים בעלי ניסיון עשיר יותר ימשיכו לאולפן ללימוד השפה העברית ואולפן רפואי מיוחד. בסופו של התהליך ובכפוף לאישור משרד הבריאות יוכלו להשתלב בעבודה במערכת הבריאות" אמרה ז'בוטינסקי.

ראש העיר אילן שוחט ברך את הרופאים, את המרכז הרפואי ואת אנשי העירייה והסוכנות הפועלים להצלחת הפרויקט.

בתמונה: הרופאים במהלך הכשרתם. צילום: חנה ב.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad