היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אומרים תודה למתנדבים – הצלחה אדירה לערב הוקרה למתנדבים

לאחר שנים שלא התקיים ערב הוקרה למתנדבים, התקיים בשבוע שעבר ערב שכל כולו אמירת תודה לארגונים ולמתנדבים בשגרה ובחירום.

הערב הופק על ידי רשת המתנ"סים: היחידה להתנדבות ויחידת הנוער בשיתוף אגף הרווחה. היכל התרבות היה מלא מפה לפה ומרגש עם בני נוער לצד מבוגרים מתנדבים, באולם נכחו כל אירגוני המתנדבים ואירגוני הנוער בעיר. הערב נפתח בסרט התנדבות עירוני, קטעי שירה של להקת הזמר של אולגה לוי, קטע מרגש של פרויקט "ניגון נפש", ברכות של נציגי הארגונים, וטקס חלוקת תעודות, בסופו של הערב התקיים מופע סטנד אפ של האומן צחי חזן.

את הערב הובילו והנחו בחן ובמקצועיות רבה רלי צדוק רכזת נוער מתנדב ובועז בן ציון מנהל מתנ"ס ארתור פוקס והיחידה להתנדבות שזכו למחמאות רבות על הפקת הערב והנחייתו. אלכס מנליקוב מנהל יחידת הנוער סייע יחד עם צוות הנוער בהקפת הערב. סילבי פרטוק יו"ר האגודה למלחמה בסרטן ונציגת מועצת ארגוני המתנדבים ברכה בשם המתנדבים והודתה על הערב ועל חשיבותו.

עליזה שלום רכזת אירגוני המתנדבים (מתנדבת בעצמה)  שדאגה לחבר יחד את כל אירגוני המתנדבים לשולחן אחד מועצת הארגונים והייתה חלק מהפקת הערב ולהצלחתו יחד עם מועצת הנוער ויו"ר המועצה הודיה טלקר שסייעו רבות להצלחתו.

ראש העיר הרב ניסים מלכה, סגן ראש העיר יגאל בוזגלו, משנה לראש העיר אלי זעפרני, מ"מ ראש העיר בוריס סידליקובסי, מנכ"ל רשת המתנ"סים כפיר מעוז ומנהלת אגף הרווחה תרצה פרץ חילקו את תעודות ההוקרה לארגונים.

 

ראש העיר הודה לכל הארגונים והמתנדבים שעושים לילות כימים בהתנדבות בקהילה בשגרה ובחירום וכן למובילי ומפיקי הערב המוצלח ולרשת המתנ"סים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad