היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אות השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל למרכז צעירים קריית שמונה

המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל החליט באחרונה להתחיל מסורת של בחירת מרכזי צעירים מובילים מידי שנה. שר הפריפריה, הנגב והגליל אריה מכלוף דרעי הקים ועדת איתור בראשות מנכ"לית המשרד סיגל שאלתיאל הלוי, מנכ"לית קרן גנדיר רונית עמית ומנהלת אגף צעירים במשרד גלית וידרמן ונציגים נוספים.

ועדת הפרס החליטה להעניק למרכזית מרכז צעירים קריית שמונה את אות השר על פרויקט מוביל בתחום הצמיחה הדמוגראפית לאור פעילות מרכז הצעירים לקידום שכונת יובלים א'.

במכתב לראש העיר הרב ניסים מלכה כתבה מנכ"לית המשרד כי "פעילות מרכז הצעירים באופן אינטנסיבי ובתיאום עם ראש העיר והנהלת העיר להסרת החסמים, להוצאת המכרזים ולשיווק ומיתוג של השכונה, מהווה מרכיב קריטי לצמיחה דמוגראפית ולהשארת והשבת צעירים ומשפחות לעיר. וועדת הפרס בחנה את פעילות מרכז הצעירים בכנסים ובאירועים השונים שבוצעו ואת ליווי בני המקום והתרשמה מהתהליך. הצלחת הרשות המקומית לשווק 392 יח"ד מתוך 424 יח"ד מעידה עם הצלחת המהלך ועל כך בחרה וועדת הפרס לציין את הפרויקט".

התעודה הוענקה למנהל מרכז הצעירים אופיר יחזקאלי במעמד חגיגי בועידת הנגב ביום שלישי במעמד שר הפנים אריה דרעי.

מנהל מרכז צעירים אופיר יחזקאלי: "מרכז הצעירים הוא חלק אינטגרלי מרשת המתנ"סים העירונית ומעיריית קריית שמונה. אני מודה לרב ניסים מלכה ראש העיר על הגיבוי האינסופי, התווית הדרך והחזון והליווי, תודה להנהלת העיר, לממונה על תחום הצעירים יגאל בוזגלו, למנכ"ל העירייה אשכול שוקרון ולמנהל רשת המתנסים כפיר מעוז שפועלים לקידום תחום הצעירים ללא לאות. תודה בעיקר לצוות מרכז הצעירים על אכפתיות גדולה ועבודה מסביב לשעון. עוד עבודה רבה לפנינו. אנחנו שמחים לדעת שאנו נמצאים בכיוון הנכון".

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "תחום הצעירים הוא תחום מרכזי לעתיד העיר ולא בכדי בשנתיים האחרונות נעשו מהלכים רבים על מנת לבסס את מרכז הצעירים. אני שמח שמהלכים אלו מתחילים לשאת פירות ושמח שגם משרדי הממשלה מכירים בכך. אני שולח את ברכתי לצוות המרכז. העירייה בראשותי תמשיך לעשות הכל כדי להשאיר את הצעירים בעיר ולהחזיר הביתה את הצעירים שעזבו".

 

בתמונה: מנהל מרכז הצעירים עו"ד אופיר יחזקאלי מקבל את הפרס משר הפנים אריה דרעי.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad